Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Jan: Amsterdam kan heel goed met de trein, vanuit Lelystad... *knuf* Den Haag en Rotterdam kun je beter de auto pakken, duurt net zo lang...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vaag, zo'n recessie, maar de communicatie wordt wel met de dag erger. :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Laat dat gekonkel maar aan je managers over, anders schiet je daar weer van in de stress als je er tussen gaat zitten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de orderportefuille zit tot aan de bouwvak vol, daarna half maar als de verkopen zo doorgaan zitten wij voorlopig helemaal prima.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;105836 schreef : ondertussen heeft pap vanaf komende maandag deeltijd ww voor 50%. oftewel, halve dagen gaan werken en de rest vrij (voorlopig) en straks cursussen oid...
Bodejodel;105857 schreef : Wel veel tijd voor de woonkamer zo!
Hadden wij ook gedacht... totdat pap net onverwachts vroeg van het werk thuis is...
wat blijkt, morgen gaat hij naar Engeland voor 5 weken (hebben ze vandaag om 13:00 pas gevraagd). De weekenden thuis, op maandag met het vliegtuig erheen en op vrijdag terug.
Zo komt de woonkamer voorlopig dus niet af, en mijn 360 al helemaal niet :hmmz:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;106087 schreef : Ach, zo heeft elk nadeel z'n voordeel. (Je vader zal vast blij zijn met het werk, al moet ie daarvoor de plas over)
ik denk dat hij ook graag de kamer had afgemaakt, maar hij gaat nieuwe dingen niet uit de weg. Normaal had hij 50% ww gehad en 50% moeten werken, dus voor het geld hoefde hij het niet te doen (alhoewel dit een beetje extra opleverd + eten en drinken op kosten van de baas)
AvdAkker;106088 schreef : zelf aan je auto klooien is toch veel leuker?
ik heb nog nooit een band geplakt (van mijn fiets wel te verstaan), laat staan aan een auto gekloot :f
en als eerst moet nu een heleboel laswerk gebeuren aan de bodem, dus dat is niet echt voor een 'beginner' weg gelegd
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Maar beginnen met lassen zonder begeleiding zou ik niet doen :nono:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wat ik wel zelf kan straks is interieur ombouwen, sneeuwkapje plaatsen, andere radio, etc...