Recessie?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-06-2009 17:15 #783230 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Recessie?

AvdAkker;108229 schreef : sinds vorige maand ofzo ben ik al wel begonnen met thuisfitness :+ 's ochtends eerst flink rek en strek oefeningen doen en gelijk even 25x opdrukken erachteraan. kan ik heerlijk fris naar m'n werk. 's avonds idem 25x, wat ik wil opschroeven naar 50+, bietje spiertjes kweken:+

opdrukken geeft geen enkel (bijna niet) effect. Heb dit de hele brugklas gedaan en was bijna niks van te zien. Daarna in de zomervakantie een halter gekocht en hiermee aan de slag gegaan. Steeds wat zwaarder maken en proberen hetzelfde aantal te halen als bij het lichtere gewicht. Daar zie je wel het effect van na een tijdje ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2009 17:17 #783232 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Recessie?
ja je moet het wel goed doen hea.. opdrukken + handjeklap, of een rugzak met 30kg dood gewicht om doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 17:25 #783234 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Recessie?
Werken bij Albert helpt ook :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 17:35 #783239 door V300 register
In de zomervakantie wanneer ik full-time werk heb ik geen fitness nodig. Dan val ik kilootjes af en kweek ik spieren door alleen te werken. Als student heb ik het echter zwaarder en heb ik hulpmiddelen nodig :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2009 17:49 #783243 door V300 register

AvdAkker;108241 schreef : ja je moet het wel goed doen hea.. opdrukken + handjeklap, of een rugzak met 30kg dood gewicht om doen.

als jij nou eens gewoon de wielmoeren van de vrachtwagens voortaan met een kort verlengstukje aandraait, kom je ook al aan aardige fitness, toch :humor:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-06-2009 18:02 #783248 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Recessie?
hee, goed idee:D

nja, die 310Nm is een bietje heftig om met een 3/8 rateltje te gaan doen (a 20 moeren per normale as, zijn er ook bij met 40 moeren per as:D) :humor: wielen vastrossen is al zwaar genoeg hoor, enkel het chassis hangt in de kraan, wielen erop duwen is nog steeds ouderwets handwerk:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2009 16:50 #784300 door V300 register
Mijn spieren ben ik allang verloren.

Wordt tijd dat ik die weeris ga kweken :D. Ging het heir niet over recessie?

IK HEB ZOJUIST DE EERSTE PRE-ORDER GESCHREVEN VOOR DE Jeep Patriot EV

Het gaat om een Jeep Patriot EV 2010 met een 268pk sterke elektromotor i.c.m. lithium-ion battery pack. Hiernaast doet een 65pk sterke 1.3 benzinemotor dienst als generator wanneer het battery-pack bijna leeg is.

Als de benzine op is, moet je gewoon tanken. Dus je hoeft 'm in principe nooit aan de stekker te doen. Je kan ook 60km op de accu's rijden zonder dat de motor de accu's gaat opladen & 'm opladen via een stekker (zowel krachtstroom als normaal stroomnet).

T is dus geen hybride, want de motor drijft niet de wielen aan. Springt alleen aan als generator af en toe.

Zo komt het gemiddelde verbruik ongeveer uit tussen de 25 liter per 700km (max radius). Volgens mij is dat hetzelfde als 1:28.

Deze auto valt in de 14% bijtellingsregel, zal waarschijnlijk wegenbelasting&km heffingvrij ?n BPM vrij zijn, met energielabel A.
Nieuwprijs zal tussen de 45.000,- en 55.000,- zijn (vanaf).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2009 18:27 #784316 door V300 register
He he, het was wachten op een dergelijke setup. (al dat Hybride spul is zo onlogisch als je dit verzint)

Om weer back on topic te komen, m'n opdracht is ten einde per 1-7 en met een beetje pech moet ik onder m'n niveau aan de gang om te voorkomen dat het bedrijf failliet gaat :( (vorige keer dat ik dat deed ging ik er zelf haast aan onderdoor, kan ik niet goed tegen). Het zij zo, maar voor standby e.d. gaan wel leuke tarieven gelden. (percentage t.o.v. m'n bruto salaris ;) )

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2009 18:49 #784322 door V300 register
De recessie begint nu ook slachtoffers te maken in de binnenvaart....
Verschillende collega's van mij zijn (bijna) failliet.
Er is haast geen lading om te vervoeren, en dat weinige ladingaanbod dat er is moet ver beneden kostprijs vervoerd worden.
Ikzelf heb nog geen last, (vast contract ) maar het is heel rustig op het moment.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2009 21:09 #784349 door V300 register
@Jan: een hele positieve reactie dus? Da's al 2 :)

Jongens, ik heb zo'n idee dat we nu op het diepste punt zitten.. !!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC