360 met turbo intercooler
- V300 register
- Verbannen
-
Maaruh? bij de RDW vinden ze nog steeds dat ie grijs is!?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
:humor:Bodejodel;195072 schreef : Hij is toch ook h??l, h??l, h??l, h??l, h??l, h??l, donker grijs?
Hij ziet zwart van de grijstintnen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
stel dat je daar komt met nog 1 maand APK en eigenlijk doet je rechter knipperlicht het niet (of de verwarming of zoiets dergelijks) of sterker: de handrem is er mee gekapt. krijg je dan gelijk op je lazer en afkeur of is dat echt een ander verhaal?
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;195173 schreef : hoe zit het eigenlijk met omkeuring voor vermogen.
stel dat je daar komt met nog 1 maand APK en eigenlijk doet je rechter knipperlicht het niet (of de verwarming of zoiets dergelijks) of sterker: de handrem is er mee gekapt. krijg je dan gelijk op je lazer en afkeur of is dat echt een ander verhaal?
Dat zijn echt 2 verschillende dingen. Je gaat er heen voor type goedkeuring.Motorblokno. wordt ook gecontroleerd. Er wordt verder niet getoetst aan APK eisen. Er wordt ook geen APK formulier afgegeven. Google maar eens rond, is eigelijk alleen een papier kwestie. Ons bedrijf heeft er vorige mnd nog een aut onaar toe gehad, geen probleem. Was een circuitauto die nu een kenteken heeft. We hebben haar zelf apk gekeurd.
Vroeger moest je naar Lelystad naar het rwd circuit waar een hele test met de auto werd uitgevoerd. Wegligging, geluidsmetingen remproef. Dit kostte ook een stuivertje meer. (vele keurmeesters zijn het er dan ook niet mee eens dat de regels versoepeld zijn ).
- V300 register
- Verbannen
-
Raar kunnen dingen lopen!! Mijn collega had een volvo 360, die slecht was en er kwamen veel opknapkosten bij. Ik kreeg voor weinig een volvo 245 glt turbo van 83 aangeboden. Zo kwam de mix!!! Mijn collega neemt de 360 van mij over en ik begin een nieuw project. We hebben de motor geswapt, zodat er weer een 2 ltr in ligt. Komt in de toekomst weer een ander tufje in. Ik neem de turbo motor mee naar de 245 turbo. Die past er zo in, dus dat valt weer mee. Je zult waarschijnlijk mijn collega op het forum wel tegen komen. Ook gaan we deze zomer wel naar club evenementen . Zo past het hele plaatje soms perfect in elkaar.