show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
360 met turbo intercooler
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-01-2012 21:54 #895066
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 met turbo intercooler
Ik heb 11 jaar bij een volvo garage gesleuteld. Begon daar als jong jochie, daar is het volvo virus begonnen. Onze leenauto's waren toe der tijd 3x 360 glt!!! Ik was direct verkocht , sterke auto's en leuk om mee te spelen, ha ha....
2 vrienden van mij zijn ook volvo gek. Die hebben mij ook geholpen met de auto. We hebben altijd al gezegd eens zoiets te bouwen. Sterker nog we zijn 15 jaar geleden begonnen met een dafje met een renault alpine turbo blok erin. Deze is nog steeds in ons bezit. Verder hebben we met deze auto gecrost , ook met een turbo erin ( ik weet het zonde!, maar toen nog niet).
Ik heb soms een 2de auto nodig, dus dat werd een 360. Deze aut stond op interent 2008. Ik herkende haar direct! Is bij die toemalige volvo garage nieuw geleverd en daar had ik ook nog aan gewerkt. Toen de auto wat ouder was heeft een toenmalige collega er jaren in gereden. Dat was dus een match! Ik heb haar toen opgehaald, boekjes alles is erbij! Ik gun haar nu een nieuw, iets sportiever leven. En ons moto is als je iets doet , moet je het goed doen.
Verder vind ik het leuk om alles (samen met de kameraden) zelf te knutselen. Voor een golfje of opeltje 16V kun je alles op internet bestellen. Ik wil gewoon een sportief wagentje creeeren van idd een modelletje die bij niemand als sportief beschouwd. Hou wel van een uitdaging.
2 vrienden van mij zijn ook volvo gek. Die hebben mij ook geholpen met de auto. We hebben altijd al gezegd eens zoiets te bouwen. Sterker nog we zijn 15 jaar geleden begonnen met een dafje met een renault alpine turbo blok erin. Deze is nog steeds in ons bezit. Verder hebben we met deze auto gecrost , ook met een turbo erin ( ik weet het zonde!, maar toen nog niet).
Ik heb soms een 2de auto nodig, dus dat werd een 360. Deze aut stond op interent 2008. Ik herkende haar direct! Is bij die toemalige volvo garage nieuw geleverd en daar had ik ook nog aan gewerkt. Toen de auto wat ouder was heeft een toenmalige collega er jaren in gereden. Dat was dus een match! Ik heb haar toen opgehaald, boekjes alles is erbij! Ik gun haar nu een nieuw, iets sportiever leven. En ons moto is als je iets doet , moet je het goed doen.
Verder vind ik het leuk om alles (samen met de kameraden) zelf te knutselen. Voor een golfje of opeltje 16V kun je alles op internet bestellen. Ik wil gewoon een sportief wagentje creeeren van idd een modelletje die bij niemand als sportief beschouwd. Hou wel van een uitdaging.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2012 14:27 #895190
door V300 register
Gisteren het koni onderstel gedemonteerd bij Jeroen. Ik had zelf nog standaard schokbrekers kunnen regelen en deze hebben we weer terug geplaatst onder de 360 van Jeroen. Ik probeer vanavond een begin te maken om de schokbrekers te monteren. Ben zeer benieuwd hoe de auto stuurt! Zal een en ander verduidelijken met foto's.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 15:07 #895193
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic 360 met turbo intercooler
Kijk zo krijg je dus een heeeeeel erg leuke 360 
Ik ben er iig jaloers op zo in het zwart!

Ik ben er iig jaloers op zo in het zwart!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:17 #897722
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:21 #897723
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:24 #897725
door V300 register
Slechts 1 foto??????
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:25 #897727
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 met turbo intercooler
Ben benieuwd hoe het rijdt!
(kom je even langs hier? :+)
(kom je even langs hier? :+)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:25 #897729
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:27 #897733
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2012 21:29 #897734
door V300 register
Winnen.
Begrijp ik nou goed, dat jij zo'n onderstel eronder schroeft...en het dan kan laten een testrondje te maken!?
Begrijp ik nou goed, dat jij zo'n onderstel eronder schroeft...en het dan kan laten een testrondje te maken!?
Moderators: Mark Smeets