360 met turbo intercooler
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb er mee gereden en dat is een hele grote stap in de goede richting!
Super wegligging voor zo'n 360 .
Ik ga nog wel de koni's voor iets stugger zetten. Ik denk dat ik vergeleken met Jeroen iets meer gewicht voorin heb ivm mijn turbo motor en bijbehoorende onderdelen zoals oliekoeler, enz.
Maar ik ben zeker tevreden zo. Achter ga ik hem weer iets omhoog halen want hij ligt iets lager dan met de andere schokbrekers. Wordt wel erg laag, wel gaaf maar niet echt praktisch meer. De uitlaat rammelt nu ook ergens tegenaan. Morgen maar weer eens even onder de auto om te verhelpen.
Wordt een echt racertje zo.... haha. Buitenkant nog lekker neutraal, onder de kap en onderstel aardig onder controle.
Afspraak om op de bank te gaan staat ook, 24 jan. Weer iets om naar uit te kijken!!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;192807 schreef : Het wijderen van de verlaginsblokjes zal al een hoop schelen...
Hoi Jeroen,
dat denk ik ook wel, alleen staat ie dan weer net te hoog. (mierenneuker he?)
ik maak even een blokje zodat ie op gewenste hoogte is, maar eerst de vermogensbank volgende week.
p.s. volgende week stuur ik de ( oude ) schokbrekers terug.
- V300 register
- Verbannen
-
Rickjansen1986;192581 schreef : lekker bezig ronald, als het weer wat beter weer is maar weer eens een stukje samen rijden dacht ik zo.......
Kan ook wel als het weer slechter wordt, lachen.... Doen we zeker!!!
Of nog beter , als je die van jou nou eens brengt, enne.... die is klaar! Kunnen we samen een rondje knorren!
- V300 register
- Verbannen
-
Voordeel is dan dat je de de schokbrekers niet zo knetterhard hoeft te zetten en het komt de wegligging zeker ten goede.Ik rij er nu enige maanden mee en mij bevalt dat prima!
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;192918 schreef : Je kunt ook Een stabilisator op de achteras maken.
Voordeel is dan dat je de de schokbrekers niet zo knetterhard hoeft te zetten en het komt de wegligging zeker ten goede.Ik rij er nu enige maanden mee en mij bevalt dat prima!
Oke, ik ben verder wel tevreden hoe de achterkant reageert. Wil hem alleen weer iets hoger hebben, alleen omdat ik dit optisch mooier vindt. Voor moet ik hem wel iets stugger zetten. Dit doe ik van de zomer wel, ik heb haar nu elke dag nodig.
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;192918 schreef : Je kunt ook Een stabilisator op de achteras maken.
Hmmmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Heb ook een tijdje een stabilistatorstang op de achteras gehad maar was daar niet echt zo over te spreken. De auto werd namelijk TE overtstuurd.
Vooral voor een dagelijkse auto raad ik het echt af.