360 met turbo intercooler
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;190670 schreef : bruuuuuuut!!
En inspiratie is het zeker!! Ik wil nog altijd een keer een turbo in mijn 360.... Geen zin om nog een ombouw te doen?
IK wil iedereen wel helpen alleen niet tegelijk. Ha ha...
Volgende maand ga ik eerst een collega helpen met een 360 die weer van de ondergang is gered. Daar zit aardig wat roest aan , dus veel werk. Daar komt waarschijnlijk een 2.3 16 v in met 2 dubbele webers erop. Eens kijken hoe dat gaat.
Ik zal eerst nog een paar dingen plaatsen hier over de turbo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;190675 schreef : En een sprintje tegen Anjo?
Ja, ik zag dat hij ook met super mooi spul bezig is... Het gaat mij alleen niet echt om de snelheid e.d. Ik vind het gewoon gaaf om iets aparts te bouwen, hoesft niet perse d snelste te zijn. Dan was ik wel op een andere manier met de motor opbouw bezig gegaan. Maar ze komt lekker uit de startblokken, zal haar eens op de testbank zetten...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Beste Ronald,
Een z??r nette opgebouwde auto! Alles ziet er doordacht uit, en oog voor detail!

Ik heb weer inspiratie gekregen na het zien van deze ombouw.
(Maar dat duurt nog wel eventjes voordat ik dat ga uitvoeren.. genoeg projecten)
Groetjes,
Fabian
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;190700 schreef : Ik zit elke keer met verbazing te kijken. En je hebt er mooi de ruimte ervoor.
Je kunt zo een keer langs komen als je in de buurt bent. Is wel leuk om met een aantal 300 rijders in contact te komen die in het oosten wonen. De meeste evenementen zijn toch vaak een aardig eind uit de buurt.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt zo een keer langs komen als je in de buurt bent. Is wel leuk om met een aantal 300 rijders uit het oosten te "daten". ha ha... De evenementen zijn vaak zo'n eind weg. Krijg je als je in een uithoek woont he?elpee;190700 schreef : Ik zit elke keer met verbazing te kijken. En je hebt er mooi de ruimte ervoor.