Mattias' Daily 340 GL 1.7
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;152055 schreef :
Echte liefhebbers gaan ver voor hun 300 :y:
Als je je afvraag hoe ver: 335km, 3u56...
Zo ver!

Achja, wat moet je, je kan toch moeilijk met een onveilige auto rijden... Ik vind dat gewoon niet verantwoord en wat andere mensen doen, mij niet gelaten, maar mijn auto moet in orde zijn en daarmee basta!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;152057 schreef : Ongelofelijk verschil met nieuwe schokdempers en veren! Heb je die lagers bovenin de veerpoten ook vervangen? Dat merk je wel met sturen!
Nieuwe schokdempers zijn het niet JL en ook de lagers zijn niet nieuw... de schokdempers zijn gewoon nog helemaal goed, want er stonden op die veerpoten beduidend minder km's zo leek het... 1 Lager was gewoon nog perfect, dat heb ik helemaal schoon gemaakt (oud vet eruit) en voorzien van een berg nieuw vet, andere lager was versleten en op, dus vervangen door een beter dat volgens procedure van ervoor weer beter is gemaakt... Sturen gaat idd weer lekker, maar dat is met het rijden in het algemeen zo.
Nu is de vraag, moet de boel nu eigenlijk ook weer opnieuw uitgelijnd worden? Ik las hier en daar op het forum wat in de trand...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;152067 schreef : Waarom? Heb je aan de spoorstangen gedraaid?
Nope, zeker niet! Maar ik zag wouter in een ver verleden is een tip geven aan iemand om dat te doen... dus ik dacht... tja, mss moet ik dat ook doen!
- V300 register
- Verbannen
-
Ondanks geweldig goede toleranties van onze Trots Opwekkende Fabriek in Born zijn er altijd kleine verschillen tussen veerpoten. Dus 1 veerpoot eronderuit halen en een andere erin steken, gegarandeerd dat je een graad of wat verkeerd zit met je wielstand.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had het dus puur over de situatie waarin je een geheel andere voorpoot monteert.
Aangeraden wordt natuurlijk zowieso om als de stuur- en of fuseekogels los geweest zijn, de sporing te controleren / bijstellen. Maar in de praktijk valt dit nogal mee. Kwaad kan het natuurlijk ook niet om eens te laten uitlijnen, en z? duur is het nu toch ook weer niet???
- V300 register
- Verbannen
-