Volvo 340 1.4 DL met wat werk :)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zet hem aan, start de auto, laat hem even lopen (geef ook een paar keer gas e.d.), zet hem weer uit, stop de opname en post hem hier

Veel makkelijker.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
We kunnen wat richting aangeven, maar die heeft hij nu eigenlijk ook al.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik snap nu jullie punt. Ik ben niet zo heel erg technisch, maar ik ga mijn uiterste best doen

- V300 register
- Verbannen
-
FP146;145178 schreef : @Dendorssers: Dank voor je heldere uitleg!! Ik ga er zeker mee aan de slag, een video'tje post ik misschien morgen, voor het idee!
Ik snap nu jullie punt. Ik ben niet zo heel erg technisch, maar ik ga mijn uiterste best doen
Een jaar geleden wist ik niets van auto's, nu haal ik er een blok half uit elkaar en monteer ik hem weer terug... Het kans soms snel gaan!
Zolang dat je toch wat inzicht hebt, niet bang bent om fouten te maken, dan ben je gewoon goed bezig!
Hier is het forum ook voor, zit je vast, maak een foto, stel een vraag en er is altijd wel iemand die het weet... Veel succes
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het kan trouwens aan mij liggen, Bryan, (nu ik je toch spreek

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
FP146;145316 schreef : Inderdaad.
Het kan trouwens aan mij liggen, Bryan, (nu ik je toch spreek) maar ik vind hem nog niet zo mooi klinken, alsof hij een pitje mist...
Nou als die op 3 pitjes loopt, dan staat het blok ook te schudden als een malle :+ Ik weet trouwens niet eens of die 1.4 blokken dat volhouden draaien op 3 pitten, maar mijn 2.3 deed dat wel en dan schudde de hele auto alsof er een V8 in lag.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je denkt dat hij op 3 pitten loopt, gewoon met draaiende motor ??n voor ??n de bougiekabels is loshalen... Veranderd de loop van motor bij een van de cilinders niet, dan weet je dat deze niet meedeed ervoor ook niet!
Het is trouwens zo dat hij gewoon bagger loopt omdat de onststeking vochting, versleten of ronduit kapot is. Voor 50euro heb je dat allemaal vervangen.
Als je dan toch bezig bent, doe dan ineens de brandstofslangen mee, dan kan je dat ook uitsluiten!
- V300 register
- Verbannen
-
als dat verschil geeft weet je waar je moet zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
De deur moet nogsteeds gesteld worden, geen tijd meer gehad helaas.
Ding staat zo krom als een nietmachien en lekt als een open tent. Vandaag even ducttape erop. Helaas noodzaak...

De deur is nog kaal en gaat voorlopig niet bekleed worden zolang hij niet volledig functioneert...

De deurklink werkt nog niet. Hij gaat op slot en van binnen open, maar van buiten niet. Het pinnetje schiet er telkens uit en onze vingers reiken niet ver genoeg. Heel vervelend....Zit hier nog scheef overigens, zit nu goed.

All what's left van de ruitensproeierpomp. Goed dat er een nieuwe inzit dus

Basis voor de radio is gelegd!
En nog wat foto's samen met de Lancia Ypsilon 1.1 Elefantino van een goeie vriend. Beetje ladycar in die kleur, maar daar komen we wel overheen, haha.

En daar zit ik dan met mijn dikke kont op de Volvo. Hebben jullie mij ook eens gezien

De kwaliteit van de foto's is niet je dat, trouwens....