Volvo #20, 360 LH2.4 trackday car
- V300 register
- Verbannen
-
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2437
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben, let een beeeeetje op wat je in je eigen draadje spamt. Dit komt wel heel dicht in de buurt van een daadwerkelijke ad (eigenlijk te dicht). Ik gun het je, maar we moeten ergens een grens stellen en daar ook consequent in zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als hij wel verkocht wordt zal er komend jaar waarschijnlijk even geen project komen. In ieder geval niet iets waar ik veel aan ga sleutelen of veel tijd in stop.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ruben;121351 schreef : In ieder geval niet iets waar ik veel aan ga sleutelen of veel tijd in stop.
Geloof je het zelf? Zo kennen we je hier niet, Ruben;)
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;121371 schreef : Geloof je het zelf? Zo kennen we je hier niet, Ruben;)
Ik heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin en belofte maakt schuld. Ik mag nog 1x wisselen van projectwagen, that's it (of ik moet wisselen van vriendin j/k).
Ben het wisselen, het steeds opnieuw motiveren, het veel geld in een auto stoppen wel even beu. Ik wil gewoon rijden.
Klinkt misschien stom maar ik ben geen auto liefhebber in de zin dat het mij om de auto gaat (ik heb zeker een Volvo tik), de grootste sleutelfreak ben ik ook niet uiteindelijk gaat het mij om het rijden. Hoe goed of slecht ik dat kan weet ik niet, dat ik erg leuk vind is in ieder geval iets dat zeker is en daar draait het toch om?! Zelfs met de 205 diesel met 50pk ofzo (ex van frits) kan ik enorm veel plezier hebben, nooit gedacht dat dat kon, plezier hebben met een FWD/WWD.
Ik weet wat ik wil, heel goed. De details, hoe aan je wensen invulling te geven, dat is wat moeilijker. Helemaal als student, je kunt je geld immers maar 1x uitgeven. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben;121471 schreef : Ik heb een afspraak gemaakt met mijn vriendin...
Nou moet je oppassen, voor je het weet doe je elk weekend dingen die je vriendin van je verlangt.

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;121476 schreef : Nou moet je oppassen, voor je het weet doe je elk weekend dingen die je vriendin van je verlangt.
Hahah

De auto afspraak vind ik alleen maar fijn, houdt me op het rechte pad:)