Volvo #20, 360 LH2.4 trackday car
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Die injectoren zijn trouwens ook helemaal niet zo duur! Weet jij de opbrengst van een set normale 360 injectoren?
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij 180-190cc oid (ben niet 100% zeker) @ 3 bar! (dus niet bij 2.5 bar als bij een 360)voor een standaard B200/B230 injector (de gele). De FB heeft dezelfde injectoren met 131pk en nog voldoende room for error.
De 360 injector zal waarschijnlijk ook zoiets lieveren. Groot genoeg voor 150pk (mits je de duty cycle aan kunt passen) maar dan zijn 16v injectoren misschien al een beter keuze.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Maar ff serieus, het gaat wel weer werken, geduld hebben (had ik ook haha)
- V300 register
- Verbannen
-
Als de studiefinanciering binnen is nog een egt setup kopen. Gaat de volgende worden: www.auberins.com/index.php?main_page=pro...7f1f5e8722ec6e045699
Sensor is daar ook te koop: www.auberins.com/index.php?main_page=pro...7f1f5e8722ec6e045699
Prijs kwaliteit lijkt erg goed.
- V300 register
- Verbannen
-
this four digits gauge offers up to 10 times the resolution and accuracy than the most of 3 digits gauges on the market
daar moest ik echt even om lachen. volgens mij is dit het resultaat van pure genie, dat je een cijfer toevoegt en dat je dan 10 keer zoveel cijfers kunt weergeven... wauw.... eh ow wacht even, eigenlijk heel erg logisch toch??
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;120791 schreef : daar moest ik echt even om lachen. volgens mij is dit het resultaat van pure genie, dat je een cijfer toevoegt en dat je dan 10 keer zoveel cijfers kunt weergeven... wauw.... eh ow wacht even, eigenlijk heel erg logisch toch??
Haha, dat is wel een geniaal verkoopargument inderdaad :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een 360 gevonden waar al een nette rolkooi in zit, hoef ik deze tenminste niet te vergammelen, te strippen en van de weg te halen. Als de aanschaf van die 360 rond is gaat deze weg.