Blue Special No. 1 van Steven (FY-75-SL) (ex)
- V300 register
- Verbannen
-
Je kunt de aanwezige schroefdraad in het B14.4 blok (recht boven het uitlaatkanaal) doorboren tot in het waterkanaal, en er draad in snijden voor de waternippel. Soms zie ik wel eens hele aparte oplossingen -doodlopende leidingen included- je hebt namelijk hetzelfde probleem bij inbouw van een jonge B14 in een Daf.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
er ligt al een b14.3 in, wat in feite teruggesleuteld is naar de originele b14.1 door de b14.1 ontsteking en antieke 83 carb te gebruiken, ook op benzine loopt dat dus nooit echt mooi met een b14.3 kop.antiekeradio;115048 schreef : hoe leg je de carburateurvoetverwarming aan? de ori motor heeft een nippel in de rand van de cilinderkop zitten he..
Je kunt de aanwezige schroefdraad in het B14.4 blok (recht boven het uitlaatkanaal) doorboren tot in het waterkanaal, en er draad in snijden voor de waternippel. Soms zie ik wel eens hele aparte oplossingen -doodlopende leidingen included- je hebt namelijk hetzelfde probleem bij inbouw van een jonge B14 in een Daf.
dit inlaatspruitstuk had al 2 aansluitingen voor de verwarming, in ieder geval heb ik er 4 koelleidingingaansluitingen gespot (2 voor het gasmengstuk en 2 bij het inlaatspruitstuk) nouja er zaten iig al leidingen, de std 2 van de webert heb ik zowieso losgeschroefd..
moet je ook, die hebben we nodig;) eigenlijk is de spruitstukpakking voor alle b14's hetzelfde, alleen de pakking van de voorpijp is mogelijk anders dan die van een 340.punkazz;115049 schreef : euuhm, ik dacht dat ik een spruitstukpakking voor een 340 moest bestellen en voorpijppakking van een 343? Moet ik er nog ff langs
(moet sowieso)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-