Blue Special No. 1 van Steven (FY-75-SL) (ex)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
punkazz;107632 schreef : Herbereken je dan wel ff het kostenplaatje! 'k betaal liever een eerlijke prijs overal voor. Kun jij het weer in je toerbootje stoppen.
komt wel goed:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;107626 schreef : het gaat voornamelijk over het stuk tot de aansluiting van de middendemper, dus spruitstuk en voorpijp idd.
je huidige buisfilter kun je behouden
en ik heb afgelopen zomer een nieuwe waterpomp op m'n b14.4 blokkie geplaatst, kwakken we daar de viscofan wel even tegenaan!
Wordt em niet...Dat heeft mij een radiateur gekost. Je hebt wel ong. 1,5/2cm ruimte tussen de radiateur en de pomp, maar op de een of andere manier raakt hij toch (doordat het blok kanteld, of de fan verbuigt naarmate hij belast wordt...). Ik heb er een E-fan opgezet. Andere mogelijkheid is een oud type waterpomp erop zetten, oud type krukaspoelie en de originele dynamo...
Vraagje voor Steven, heb jij zo'n enorme vierkante 343 zekeringenbox, of heb je al de nieuwere 340 stijl box? Bij dat laatste kun je een 340 kabelboom er zo aan klikken. Wellicht vergemakkelijkt dat een hoop qua electronica.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maar wel raar van die viscofan, 1.5 tot 2 cm ruimte is in principe ruim voldoende in lengterichting, breedte is een ander verhaal. wordt even kritisch daarnaar kijken dan.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet ook niet hoe het zit trouwens met de elektronica omtrent het LPG-gebeuren (choke, 'benzine-lpg-omschakelaar')?! Denk je daar uit te kunnen komen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Is de auto van m'n moeder trouwens, potentiele kandidaat om 360's eruit te trekken, wat 'n scheurbak. Met meer pk-tjes dan normaal en iets verlaagd ook geloof ik, nep-dubbele uitlaat en leuke velgjes (demo-auto was het vroeger).
Foto's van onder de motorkap zijn hier te vinden. Ik heb er maar een heleboel geschoten, misschien dat het her en der nog wat verdere opheldering geeft.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-