Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb destijds een hele lelijke, vervelende, hardnekkige EU-sticker weggekregen met een f?hn en een ongebruikt stanleymes-mesje, voorzichtigheid geboden, maar 't werkte prima!AvdAkker;118665 schreef : die striping is zo dun en fragiel dat je onder de juiste hoek en met de juiste snelheid eraan moet trekken en dan nog scheurt het om de zoveel cm.. fohn erbij helpt wel maar het is gewoon te bros en dun om netjes in 1x los te trekken
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben benieuwd wanneer die uitlaat binnen komt..
- V300 register
- Verbannen
-
. Nu hopen dat je er daadwerkelijk ook blij van wordt... ghehehe. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wordt toch wel tijd dat een van de 6 pakketten binnen gaat komen; of liever allemaal zo snel mogelijk:snif:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vandaag al 2 pakketjes binnen gekregen; de poetsspullen en de uitlaatdemper!!
gelijk naar buiten gelopen, auto gestart en de demper los op het eindstuk gehouden. heel ander geluid; lekker diep en donker maar een stuk stiller. nadat hij een beetje warm gedraaid was wat gas gegeven met en zonder demper en dan is het verschil bijzonder goed hoorbaar.. ik hoop dat hij zo blijft klinken als het in de middenpijp zit want hij klinkt echt vet gewoon! vooral dat diepe doet het hem; het is een hele duistere lage toon wat krachtiger wordt als je gas geeft.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat geweldig gaaf rijden; auto altijd volledig onder controle zoals normaal, tot je genoeg gas geeft en dan laat de auto het gelijk weten, hij is veel beter controleerbaar en behendiger als de rode 340, echt heel apart.
toerenbegrenzer werkt ook trouwens; erg vet geluid!! ik weet zeker dat frits hem tijdens het driften regelmatig boven de 7000 toeren gebracht heeft; ik gaf nog geen 2sec vol gas tijdens het rijden en hij klapte al in de begrenzer (afgesteld op 6000). driftend overschakelen lukt ook al; ook erg vet aangezien je bij het hoogtoerig schakelen naar de 3 ineens nog meer wheelspin creert waar je de auto mee moet zien te sturen, echt vet!
ohja, aan de auto zelf heb ik ook nog wat gedaan, heb het zekeringkastdeksel gemodificeerd:
een stukkie afgehaald zodat de stekkers passen:D