Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Enige opmerking van de keurmeester was, zo... jij rijdt veel achteruit zeg.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarnaast moet je ook oppassen wanneer je een old-timerverzekering hebt afgesloten waarbij je slechts een beperkt aantal kilometers per jaar mag rijden. Dit kan dan namelijk opgemerkt worden als fraude.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Volvo Jan;116648 schreef : :crock:
:humor: Haha, wat een gehap...v0lv0freak;116659 schreef : Bij mij in de garage zei je nog wat anders :grr:

Stelletje opgewonden standjes! :humor:
Ik bedoelde het niet eens zo, maar het is wel vermakelijk...
Ik wilde zeggen dat als Anjo het zelf geen mooie kleur vind dat overspuiten dan de perfecte oplossing is. Toen ik deze auto bij Anjo thuis zag staan leek hij veel valer als op de foto's en als de auto van Mark.
- V300 register
- Verbannen
-
Kom je daaraan hihi...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;116683 schreef : Let wel op dat op die manier je auto nooit goedgekeurd zal worden via de Nationale Autopas tenzij er gemeld is dat de teller is vervangen.
Daarnaast moet je ook oppassen wanneer je een old-timerverzekering hebt afgesloten waarbij je slechts een beperkt aantal kilometers per jaar mag rijden. Dit kan dan namelijk opgemerkt worden als fraude.
Klopt helemaal, in mijn geval is het toen uitgevoerd met factuur plus retour van de oude teller. (goeie opmerking, ovlov)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ok; ik begon vanmiddag vol goede moed aan de brandstoftank; vulmond waterdicht afgeplakt, pijpjes waterdicht afgeplakt en via het vlottergat de tank gevuld. toen rechtop gezet en er waren een stuk of 10 mooie straaltjes water zichtbaar.
dat is te doen dacht ik bij mezelf en na het merken van de lekkages ging ik lekker met de mig aan de gang. alles gelast, nog maar een keer de tank rechtop, ineens waren daar 15 gaatjes! licht geirriteerd trachtte ik vervolgens om de hechtjes supernetjes te maken en na een uur lassen zette ik de tank weer rechtop. nu waren er ineens wel 40 straaltjes waarop ik de grootste voorhamer pakte die ik kon vinden en de brandstoftank helemaal verrot geslagen heb:D.
eenmaal afgekoeld en na een waterijsje kwam de ide?en weer opzetten; originele constructie aanpassen met grotere pijpdiameter. zo gezegd zo gedaan, vlottertje gedemonteerd; de oude retour uitgeboord; gat opgeboord en een nieuw pijpje buigen en erin stoppen. de nieuwe retour zat er met een half uurtje werk in en dat tegenover een goede 8 uur irritant laswerk......
net gelijk slang gehaald, vanavond de tank eronder hangen en de achterzijde op de homokineten na klaar maken. homokineten blijven nog even los hangen om de bak even in te laten lopen:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;116705 schreef : ....waarop ik de grootste voorhamer pakte die ik kon vinden en de brandstoftank helemaal verrot geslagen heb:D.
Wat herken ik mezelf hierin! :humor:
ga zo door Anjo, bijna starten
- V300 register
- Verbannen
-
:humor: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.