Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
moest er meer om lachen dan dat ik 't gevaarlijk vond eerlijk gezegd
nu we 't over laswerk hebben! kiek is wat mooi:
moet nog wel even gepolijst worden rond de las.. maar ik ben er erg tevreden over:yesyes:!!
en apparatuur om een felsrand eraan te maken kon ik niet vinden, dus dan het mooiste alternatief; een aantal hechtlasjes
het enige wat de felsrand doet is de klem tegenhouden om te voorkomen dat hij eraf klapt, dat dat kan dus ook prima op deze manier:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;116507 schreef : Dat is een hele mooie uitlaat!
Ik ben met die stomme :yesyes:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wisten jullie hier al van?
nieuwe motor; nieuwe tellerstand; ga hem nog even opdraaien naar 15 km dan klopt ie.:woei:
achterbumper zit erop;
en de originele meegespoten spiegels ook;
Niek Vervoort, nogmaals bedankt! het staat hem super al zeg ik het zelf!
om de olieafscheider aangesloten te krijgen heb ik gister een goede 3,5 uur zitten tobben; kon er niet echt lekker bij en ik moest de ingaande slang vanaf het kleppendeksel nogal apart erin knopen:
met een lusje, een andere mogelijkheid was er niet maar zelfs dit ligt volledig vrij:)
die carter ontluchtings slang loopt eigenlijk best mooi; alle koel, vacuum en druk leidingen lopen nu bij elkaar met een mooie bocht langs de motor. erg leuk detail is dat in principe het kleppendeksel recht omhoog met enkel de 3 moeren loshalen er direct af getild kan worden om de kleppen te stellen; dit is bij geenenkele std b14 het geval:)
ook een leuk detail is dat ik nog precies bij alle bougies kan, ook het oliefilter is met een oliefiltersleutel goed belangrijk. stiekem dus zelfs al aan het onderhoud gedacht:)
het enige wat daarbij wel losmoet is de FMIC>carb pijp maar dat is uiteindelijk een kwestie van een slangklem losdraaien; big deal.
de gehele IC lijn heb ik nu op maat en het ziet er best goed uit al zeg ik het zelf:
nu is in principe het meeste gereed om te starten; alleen de bekabeling nog en dan is het op wat componenten terugplaatsen na in de motorruimte al klaar.
aan de onderzijde van de auto hangen een tweetal homokineten expres los en moet de brandstoftank geplaatst en het leidingwerk getrokken worden.
als dat klaar is nog even het interieurtje er weer helemaal in en dan is de stage 1 als het goed is geslaagd te noemen:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
achja, dan maar zelf spuiten
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;116539 schreef : Ziet er netjes uit, alleen die kleur he...
Een wolf in schaapskleren dus :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja eerst dacht ik dat je die auto wellicht over ging spuiten, maar dat zal nu wel niet gebeuren. Och ja, zo lelijk is die kleur ook weer niet.
Jij bent ook fanantiek met tyribs ik doe daar ook echt alles mee in de wagen...
Trouwens nog een vraag hoe zit dat dan met de apk. Ze registeren de km standen maar, je mag een teller toch gewoon vervangen.
Wat gebeurd er dan met de apk als ik eerst 2 ton op de teller heb, en 1 jaar later 90.000 km... wat doen ze hier dan veder mee?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ken mij het verrotten wat ze ermee doen, deze teller blijft er gewoon in; ze doen het er maar mee:) willen ze een verklaring dan zeg ik dat de motor gereviseerd is of dat de km teller verrot was en ik een NOS exemplaar gevonden heb.
ohja, overspuiten gaat zeker weten nog wel gebeuren!!, maar gezien ik alles wat ik aan deze auto met een zo hoog mogelijk niveau wil doen heb ik besloten om hiermee te wachten tot ik genoeg geld heb om dat proffesioneel uit te besteden. tot die tijd is deze kleur zoals je zegt prima! tyrips gebruik ik niet overal maar waar ze het beste uitkomen:)