Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik ben blij dat het nog even duurt voor 'ie wordt gespoten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat het super vet wordt!!! :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb het al gezegd maar doe het nogmaals. Echt een mooi project!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
er zijn eerst nog veel meer andere prio's die ik eerst aan ga pakken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb de auto een poosje terug in het echt gezien en de kleur vind ik op de foto's eigenlijk mooier als in het echt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ja het blijft lastig, ik ben nu eenmaal geen fotograaf maar ik kan wel aan de foto's zien dat de lichtval in de schuur de kleur enorm vertekend.
de foto's buiten vind ik dan al een stuk mooier, maar deze kleur komt gewoon niet overeen met mijn persoonlijke smaak en daarom moet het er aan geloven.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Precies wat ik bedoelde: Geen mooie kleur = Overspuiten! :w00t:AvdAkker;116632 schreef : ja het blijft lastig, ik ben nu eenmaal geen fotograaf maar ik kan wel aan de foto's zien dat de lichtval in de schuur de kleur enorm vertekend.
de foto's buiten vind ik dan al een stuk mooier, maar deze kleur komt gewoon niet overeen met mijn persoonlijke smaak en daarom moet het er aan geloven.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;116637 schreef : Precies wat ik bedoelde: Geen mooie kleur = Overspuiten! :w00t:
:crock:
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;116555 schreef : ken mij het verrotten wat ze ermee doen, deze teller blijft er gewoon in; ze doen het er maar mee:) willen ze een verklaring dan zeg ik dat de motor gereviseerd is of dat de km teller verrot was en ik een NOS exemplaar gevonden heb.
Ik heb in mijn auto een NOS tellerset (GLT/GLE tellerset!) met nu 27.XXX op de klok, terwijl de auto al 300.000 gelopen heeft. Klaagt niemand over bij de APK. :y:
mooi trouwens, zo'n NOS tellerset, het oranje is net ff wat feller dan bij een tellerset van 20 jaar
Bodejodel;116637 schreef : Precies wat ik bedoelde: Geen mooie kleur = Overspuiten! :w00t:
Bij mij in de garage zei je nog wat anders :grr:
- V300 register
- Verbannen
-