Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;92275 schreef : Hmm, ikke niks zien aan die pakking, maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee, dan is 't toch maar verrekte handig dat jij "effe" die pakking kan wisselen!
Er zit toch echt een gaatje dat er niet hoort Joost. Tweede foto, boven het 'gat' van de eerste cilinder komt er nog een straaltje licht doorheen dat niet zou moeten. Koppakking niet dicht = koelvloeistof ontsnapt. Lees ook hier: nl.wikipedia.org/wiki/Koppakking
Het vernieuwen van een koppakking is op zich niet moeilijk, maar wel tijdrovend omdat er e.e.a. los moet om de kop los te krijgen, en dan het gezeur met warmdraaien, af laten koelen etc voordat je eindelijk eens een keer klaar bent met de klus. Je mag dan nog blij zijn dat je geen bovenliggende nokkenas hebt waar nog eens een distributieriem aan zit ofzo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
weer ff terug naar de blauwe:
cyl1 10.5
cyl2 10.2
cyl 3 9.7
cyl 4 9.8
niet slecht:) ding loopt weer als een zonnetje, enkel nog steeds jammer van die losse acceleratiesproeier, mis toch een paar pktjes als ik gas geef. komt goed binnenkort als dit blok in de rode gelepeld wordt;)
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vanavond alstgoe is aan de slag met de nieuwe carterpan, vrijdagmiddag de dubbele bladveren en het uitlaatspruitstuk spuiten:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;91628 schreef : zie hier startpost du audio
AvdAkker;92196 schreef : ziehier de quote voor de aanpassing in de versterkerlijn
in 't midden bovenin:w00t:, ernaast de 200.4 en eronder de 400.1:)
er wordt gewoon heel droog een kicker zekeringhouder + zekering meegeleverd en volgens kicker afgezekerd op 100A, met de 3 versterkers erbij die ik uiteraard ook nog eens afzeker betekend dat een hoofdzekering van 250A :woei:
woehoeewww nu nog een paar vierkante meter mdf, een rol tapijt en een paar weekenden/weken tijd!yeehaa!
ohja, en een volledig alarm! (wat ik nog niet heb) nog even geduld dus:snif: in principe kun je dit blok zonder choke starten, zelfs in de winter; brengt me op leuke ideen voor het alarm, ook icm de cv, een meervoudige startonderbreker en nog meer ongein:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vanavond weer even tijd gevonden om te klussen. en een setje vervangende motorrubbers vervaardigd uit Delrin, een harde onbreekbare kunststofsoort.
het gaat nog niet met het tempo dat ik wil, kan maar weinig tijd vinden om met het project bezig te zijn.
wel heb ik vandaag nog een setje speakers binnen gekregen, de DS6930 welke de 2e set van deze 6x9 inch speakers is:D.
ik heb inmiddels het nederlandse tracktrace nummer van m'n intercooler ook ontvangen! op dit moment is ie in het distributiecentrum van rotterdam, rechtstreeks vanuit europoort dus:+
en er is nog een leuke goodie onderweg uit engeland, en ik heb stiekem al half een tripje gepland naar m'n trouwe onderdelenleverancier omdat ik nog meer spullen gelijk wil laten poedercoaten:D
ik hoop deze week ergens in de avonden toch echt alvast de carterpan af te ronden, dan kan na dit weekend de hele zooi naar de coater gebracht worden! dan de zooi achter de voorbumper pas maken, en nadat de zooi terug is van de coater de boel inbouwen:)
ook vanmiddag m'n eigen pc gesloopt, dus ik zit nu achter m'n pa zn pc te tobben. komt straks nog een maatje langs die het apparaat hopelijk kan fixen:+
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lijkt me leuk om eens een rondje als bijrijder mee te gaan als er straks de nodige brute krachten op de krukas los worden gelaten!
Gr; Wouter.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Weet je het zeker? :+AvdAkker;93284 schreef : Delrin, een harde onbreekbare kunststofsoort.