Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee man, B19's en B200's zijn naar mijn menig veel te lomp/zwaar. in basis bij een 300 zijn het vooral motoren gericht op een vrij hoog koppel en ik ben er juist fan van om zo vaak mogelijk boven de 4500rpm te zitten. uiteindelijk kun je met een wat leuker management (of dubbele webers), andere nokkenas, uitlaatlijn etc wel wat leuks maken van een B200 maar het heeft zelfs dan naar mijn mening nog geen voordelen tov het B14T blokje.flyhart;160454 schreef : Iig, best vet dat zo'n b14 blok lekker dwars gaat, had ik niet echt verwacht. Had als ik jou was toch een b200k blok gezocht..
ik heb uiteindelijk wel wilde plannetjes in m'n hoofd zitten voor een hybride blok (B230FT met B234 cyl kop en aangespoeld door een GT3788 turbo oid) maar dat is nog erg ver weg en komt zeker weten niet in deze auto...
zijn de exjes van Frits, naar 7 of 7,5" uitgelaste V343//340/360 stalen 13" velgjes dus:)Ovlov 3.6L;160466 schreef : Waar heb je trouwens die velgen vandaan Anjo?
Zijn het gewoon standaard zwart gespoten velgen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
2 spuitbussen lak en 1x blanke lak was niet genoeg bleek achteraf, ben bang dat de dekking daardoor n?t niet goed is en dan mag 't overnieuw. maar t leek zich al enorm te herstellen toen de blanke lak eroverheenging dus moet het eerst maar eens zien als hij droog is:D kan niet wachten tot maandag:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maargoed, de auto mankeert eens echt helemaal niets! nix kapot gegaan, in de fik gevlogen of wat dan ook en dat mocht toch ook wel eens een keertje. mijn vrije weekend gaat dus zowieso door:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat voor locatie acht de politie in orde voor zulk gespeel?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heel apart want er ligt echt mooi asfalt!
dichtsbijzijnde huizen zijn een goeie km verder dus er is geen overlast oid:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-