Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mja, dat is des te meer motivatie om de komende winter gewoon keihard te knallen op een nieuwe set RVS zodat er in de lente weer geblazen kan worden!!!!!!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111

Valt ook wel erg op bij het openen van de motorkap hoeveel ruimte er nu overblijft....
Volgende filmpje na de winter waarin je een rondje doet met een hoop blow-off valve geluiden en driftend elke bocht doorgaat ?!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Veel succes met de voorlopige setup en dat je maar gauw weer aan de Turbo mag beginnen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Anjo kennende, ligt er over 2 weken weer iets raps onder the "hood"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
niet echt dus:+Ovlov 3.6L;157936 schreef : Anjo kennende, ligt er over 2 weken weer iets raps onder the "hood"
ben lekker lui geweest wat betreft de auto, vond het eigenlijk voorlopig wel even best. moet nog steeds de uitlaatlijn achter de katalysator (ik had niets anders gebruikt staan:sad:) weer monteren, keertje kleppen stellen want het rammelt toch behoorlijk onder dat deksel en nog wat kleine ditjes & datjes.
zondag mocht de auto nog even van stal om naar de vkb te rijden, en ik heb me op de bochten die in de weg zaten na werkelijk kapot verveeld, het is al bijna voor lul rijden in een auto met een dergelijke wielophanging setup / dikke set stoelen + gordels en dan een magere 70pk-tjes onder de kap... het sperdiff is ook een stuk minder praktisch geworden al moet ik wel zeggen dat de std koppeling een stuk lekkerder werkt als de sinterplaat:)
over sperdiff gesproken, driften is ook een wereld van verschil met het turboblok was doseren van gas heel belangrijk; nu is je rechtervoet stijf op de vloerbodem houden heel belangrijk anders gebeurt er niets:+, nee in vergelijking met het T blok is het echt waardeloos doch gaat het met de setup van wielophanging+sperdiff nog steeds heel aardig.
er is nog wel wat kleins veranderd de afgelopen 2 weken, de voorbumper heeft een gepoedercoate binnenplaat
was maar goed ook dat ik hem nog een keer intact op de auto ging zien, voor de hele zooi overgespoten zou worden; het kleine randje in kleur onder de zwarte strip is namelijk g??n gezicht!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mja, lekker relaxt zonder gezeik de winter door en dan weer keihard knallen op de nieuwe RVS setup klinkt mij ook heel goed in de oren:) heb al een hele waslijst met verbeterpunten, o.a. intercoolermontage, komt waarschijnlijk een custom radiateur aan + nieuwe montage en gaat zo maar door.....
meest grappige en interessante wordt waarschijnlijk wat ik met vliegwiel/koppeling van plan ben:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
terug naar huis bij het afremmen voor een rotonde ineens een hoop gebonk, stap uit en zie onder de auto een homokineet op half 7 hangen:+, zelfs met 70pk werken die boutjes dus nog los:) resterende 2km maar lekker rustigaan op een sukkelgangetje naar huis gereden en morgen er maar even onder kruipen om de boel weer vast te sjorren.
ze vond dit al behoorlijk hard gaan, wordt wat als ze volgend jaar nog eens meerijd:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





