show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-12-2009 21:56 #810540 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik vind het wel interessant. Als je die foto's hier of in een nieuw topic eens wilt plaatsen zou ik het wel mooi vinden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2009 01:55 #810556 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
V8 motor?? please.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 12:05 #810572 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Zo'n Amerikaanse van 5 liter met wel 122 Pk zeker... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2009 13:35 #810580 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 07:32 #810642 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Heb jij een rubbertje voor mij?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 12:07 #810652 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
zo, gisteravond het spruitstuk succesvol gelast. net bij terberg met een autogeen apparaat de hele shit flink warmgestookt zodat het uit kan gloeien, moest wel eerst even de flesjes verwisselen, die waren op..

aangezien de soort van warmte in de hal waar ik werk me wel beviel dacht ik even de auto daarheen te duwen (traject van 600m met 3 haakse bochten) mooi niet dus, ben na 75 meter duwen al buiten adem. even op paps wachten, dan kan ie ff achter de space wagon:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-12-2009 12:59 #810654 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ja dan valt "maar" zo'n 1000 kg ineens toch wel tegen, mooi dat het lassen van het uitlaatspruitstuk gelukt is, ga je de heatwrap hier wel weer omheen wikkelen?

Groot gelijk heb je, handig zo'n werkgever waar je lekker binnen kunt werken!

Ga je meteen weer de weg op als het spruitstuk weer gemonteerd is of wil je meteen wat andere zaken aanpakken?

Gr; Wouter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-12-2009 13:13 #810655 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
eerst de APK in januari zoals ik begreep ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 14:25 #810659 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik heb eens 5 kilometer met een auto van 1400 kilo gelopen met 15" wielen en een dikke gastank achterin: No Problem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 14:50 #810660 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Met een 100% sper is iedere kleine koerswijziging een ramp en krijg je hem amper vooruit...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD