Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
12 inbusjes en asjes los.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;129209 schreef : Of gewoon oppakken met de heftruck.
Dat doe ik altijd met mijn auto, je moet iets als je geen brug hebt :yeah:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;129200 schreef : Ik heb eens 5 kilometer met een auto van 1400 kilo gelopen met 15" wielen en een dikke gastank achterin: No Problem.
ik ook, bij elkaar dan; garage in - garage uit - garage in - garage uit- garage in - garage uit.... :snif:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het begon vanmiddag al weer ergens op te lijken;
downpipe na de kleine verbouwing:)
en gelijk maar een stukje IC pijp vervangen
ook ligt er een nieuwe carterontluchtingsslang in, het uiteinde was per ongeluk tegen de warme uitlaat aan gekomen toen ik em loshaalde en daar was een stukje van weggesmolten.. nieuwe slang neergelegd en bij de olieafscheider wat anders laten lopen, nu wel helemaal tevreden:)
hij loopt weer prachtig en in de motorruimte is ie lekker stil, opgelost dus. hij is nu zelfs stiller als onze space wagon hahaha, tot het gas flink open gaat dan ist weer een ander verhaal.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
tot ik 5min na die post realiseerde dat DE CLAXON NOG NIET WERKTE!!! ik had nog ruzie met het aansluiten van de toeterknop in de naaf, straal vergeten. dus dat net even BUITEN IN DE KOU af staan maken, stuur weer teruggebouwd en wat denk je, hij doet ut niet.AvdAkker;129286 schreef : ik heb goeie hoop:)
toen aan 't meten gegaan, hier en daar wat doorverbonden maar ik kwam er niet zo snel uit zonder schema's, toen maar een stukje tweelingsnoer gepakt, door de motorruimte getrokken naar de toeter, en onder het dash de voeding van het contactslotverlichting gepakt; een werkende toeter. erg leuk, half beijzelde voorbumper demonteren, dash half open maken en tot overmaat van ramp een lampje op je telefoon hebben dat automatisch na 10 sec al uitgaat. dan heb je dus 10 sec licht, vervolgens moet je als een blinde de handeling afmaken om vervolgens het licht weer aan te zetten.... (^$#$%$^%&^FSGA samsung!) verder volgende week (als het MIJ uitkomt) maar eens het daadwerkelijke probleem aanpakken, voor een dagje is het prima.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik nu eigenlijk nog steeds mis, is eigenlijk een filmpje van een gewoon stationair lopende motor en een beetje gas geven... De eerste start heb je ons onthouden, nou vind ik wel dat je dat nog kunt regelen voor ons hoor!
Verder begint het ook gigantisch te kriebelen om die gouden 360 van mij is aan te pakken (heb ook ronalds topic doorspit), maar helaas ontbreekt het mij nu echt aan tijd! Jammer, want wil er zo graag mee verder!