Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Stel jezelf eens voor in het showroomtopic!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;125371 schreef : Calimero, persoonlijk zou ik mij wat bescheidener opstellen bij de eerste post op een forum. Je zal niet de eerste zijn die meteen ruzies probeert uit te lokken, niet dat ik daar bij jou van uitga.
Stel jezelf eens voor in het showroomtopic!
Ik ben inderdaad zeker niet uit op ruzie, ook ik steek enkele dikke veren in de **** van Anjo, maar een kritische noot mag (mijns inziens) altijd gekraakt worden, of dit nou in de 1e of 1000e post is, toch?
Ik lees al wel een tijdje wat rond op het forum hier, maar dit project springt er wat mij betreft zo uit dat ik het hier voor het 1st nodig vond om te reageren en dat ik daarbij ook wat 'opbouwende kritiek' geef moet wat mij betreft kunnen. :halo: De hoofdreden van mijn 1e post moge hopelijk duidelijk zijn: ik vind het project zo gaaf maar vooral zo enorm secuur uitgevoerd dat ik dat even wou melden!:w00t:
En zodra ik wat foto's van mijn wagen heb zal ik mij wellicht even voorstellen in het showroomtopic, voorlopig heeft dat nog niet zoveel toegevoegde waarde denk ik...
- V300 register
- Verbannen
-
Dus geen excuses en posten die handel!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Calimero;125374 schreef : wat 'opbouwende kritiek' geef moet wat mij betreft kunnen. :halo:
precies! helemaal mee eens.
tsjah, ik kom nu eenmaal uit een boerendorpje in 't groene hart en op m'n werk zit ik ook tussen de boeren en diens plat benschopse taalgebruik, dat is ook wel meteen waarom ik iets minder netjes nederlands typ incl directe link naar m'n huidige typ en taalgebruik:o
overigens ben ik ook wel benieuwd naar die showroom idd, b200k 360; gaaf! :y:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
naast de irritante tractorbrom en soort van kleppengetik gehoor voelde ik merkbaar wat vermogenverlies doordat de turbo er iets langer over deed om op te spoelen/volle boost te leveren
ook ligt mogelijk de koppakking eruit, maar dat moet ik nog nakijken.
pakking is eventjes de iets grotere zorg, kan ze tot nog toe alleen in engeland vinden voor 10 pond, en dan komt er ook nog eens 25 pond verzendkosten bij:snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Ebay enzo geprobeerd neem ik aan? Je zou de US ook eens kunnen proberen als ze dezelfde turbo's hier hebben. Stuur ik het wel op
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
7pond per stuk en 4,5 verz kosten. gelijk maar ff 3 stuks aangekochtyeehaa!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-