Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je kan hem ook op het make-upspiegeltje plakken maar er is geen meid die dat nog kan waarderen als ze meerijd:D
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik dacht zelf eerst aan het dashboardkastje, maar dat is idd veel te opvallend en dat plakt niet goed..
Maargoed eerst een geschikte sticker vinden, aangezien ik geen toerboeh heb :no:
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;129877 schreef : nou nog geen enkele meid heeft die ooit gebruikt bij mij.. die doen dat op gevoel
Ik dacht zelf eerst aan het dashboardkastje, maar dat is idd veel te opvallend en dat plakt niet goed..
Maargoed eerst een geschikte sticker vinden, aangezien ik geen toerboeh heb :no:
Waar heb je die stickers vandaan?
Ikke...............ook..............hebbe..............hebbe.............hebbe!!!!!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ovlov 3.6L;129881 schreef : Waar heb je die stickers vandaan?
Ikke...............ook..............hebbe..............hebbe.............hebbe!!!!!
Je krijgt nu een pb
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
maaarrrr, ik heb al aan je gedacht kerel! ik heb er hier een liggen voor je. ik wist al dat je het wel leuk zou vinden;)
- V300 register
- Verbannen
-
Ach, ik denk eigenlijk ook wel te weten waarom je het gedaan hebt
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Je maakt mij en waarschijnlijk vele andere lezers van dit topic wel erg nieuwsgierig!
Gr; Wouter.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
avondje, man ik begon om kwart voor 5 met demonteren en om 5 uur stond ik al met het dash in m'n handen naast de auto te dansen:D!!Jos360;129923 schreef : Jij haalt voor de lol het dash er een avondje uit? Ik ken leukere manieren om mijn tijd te besteden!
ik had pas een vriendin, eventjes. ging niet lang goed; ben eigenlijk wel op zoek idd maar vrouwen die mij aankunnen zijn zeldzaam}Lucluc;129925 schreef : Anjo, het wordt nu (om verschillende redenen) echt tijd voor een vriendin.
klopt, heb idd het een en ander aan de kabelboom veranderd maar vond het wel grappig om dat zo op het forum te kwakken.Wouter76;129931 schreef : Mjah Anjo, ik ken je natuurlijk niet zo heel goed maar dat dashboard heb je er natuurlijk niet voor de lol uitgehaald.....:nono:
kleine teaser:
uurtje mee bezig geweest en zit niet zoals ik wil. eerst maar even een paar beugeltjes maken en de voorste montagesteun van de stoel verbouwen. is vanavond miss al klaar dan wordt het er morgen compleet ingebouwd; maar goed dat ik met de bijrijdersstoel begonnen ben! heb ook al gezien dat ik het straks weer anders ga doen, maar de uiteindelijke vorm gaat de audio kast bepalen en dat gaat dus nog ff duren (voor de oplettende kijker, ja dat is de verkeerde gordel heb ik al gezien wordt geregeld.