Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
toen ik 't turbotje erbij pakte bleek er toch wel heul veel speling op 't asje te zitten:woops: dus besloot ik om alles over te bouwen naar de reserve T2. ging allemaal prima, op het olieaanvoer nippel na. 't is een iets nieuwere turbo en net dat draad is gewijzigd...
nieuw nippel maken dus:
holy-sh*t wat een focus:wtf:
en gelijk ietsje langer zodat ik m'n olieaanvoerslang weer iets deftiger aan kan sluiten
dat was vanmiddag, net nu dat nippel na 't lassen afgekoeld was even getest op waterdichtheid; helaas:(. zometeen weer even het tig apparaat aanslingeren kijken of ?k 'm waterdicht krijg
hopelijk kan ik morgen tussen een verjaardag door de turbo weer plaatsen dan kan er weer gereden worden:) (naar Terberg weliswaar, moet ook een wiellager vervangen)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Mooi resultaat. Hopen dat ie zo blijft.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;126862 schreef : jihaaaaaaaaa hij is waterdicht yeehaa!, tijd voor een biertie.
zonder het te weten heb ik meegefeest met je vreugde.
20 bier ook goed? :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;126877 schreef : zonder het te weten heb ik meegefeest met je vreugde.
20 bier ook goed? :humor:
Proost! Het was weer een geslaagde avond ja :groovy:
En on-topic: Anjo, ik ben jaloers op je skills :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;126880 schreef : Proost! Het was weer een geslaagde avond ja :groovy:
En on-topic: Anjo, ik ben jaloers op je skills :crazy1:
Je hebt gelijk op beide punten
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ahum, vanmorgen de turbo er weer op gezet (in de regen, joepie!!) en gestart/gereden maar nog steeds geen gewenst resultaat, hij bromt nog steeds.. ik ga de heatwrap van de downpipe en het uitlaatspruitstuk halen om te kijken of ik een lek of scheurtje kan vinden, vind ik direct wat en kan ik er bij met een lasapparaat, dan las ik het ff dicht zodat ie direct door de apk kan. lukt dat niet dan zit ik er hard over na te denken om er even een std b14 in te hangen met dito uitlaat
andere optie is om zonder 't rvs en dus enkel met de downpipe naar de apk te gaan, op die manier valt de herrie in de motorruimte niet op, maarja das niet echt de manier...
hmm ik heb nog tot halverwege januari, op een wiellagertje voor na is er eigenlijk met de auto niets aan 't handje. hooguit afkeur op de ophanging van de brandstofpomp (hangt momenteel aan een tyrip op een brandstofleiding) zit mij opzich prima, maar anders moet ik daar nog even snel een beugeltje voor maken, no big deal.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
oftewel, ik heb wat laswerk te doen:yummie: ik denk dat 't beter is om eerst dit lekvrij te monteren en dan kijken of de brom eruit is, daarna pas gaat de hele shit eraf.