show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 23:42 #810755 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
grappig dat je er zo over begint want ik heb toevallig vorige week besloten wat er nog allemaal aan gaat gebeuren:) voorlopig:

- voorwielophanging (coilover veerpoot, verstelbare topmounts, veerpootbrug, andere stabilisatorstang en andere draagarmen/spoorstangen)
- remmerij (achter schijven, hydraulische handrem, big brake kit voorzijde, nieuwe remleidingen en rvs omvlochten teflon slangen)
- achterwielophanging (coilover, enkele bladveer, dubbele correctiestang, polybushes)

er zit gelukkig heel veel custom werk in het hierbovenstaande, dat houd in dat ik het allemaal zelf doe en geen duur uurloon ergens voor hoef te dokken. overige materialen mbt remmerij/onderstel blijft onder de e2000. en natuurlijk alles in de poedercoating (kleur staat ook vast, zien jullie dan wel) dit zijn zaken die zowieso in de loop van 2010 afgerond worden. ben ook van plan om het komende jaar de audio in te bouwen

de kleur van de paintjob heb ik ook besloten, zeer exclusieve kleur en dat wordt echt vet op de 340. maar net als alle shit wat ik motorisch nog van plan ben, weet ik niet of ik daar in 2010 aan toe ga komen (qua tijd en geld), kost echt serieus wat duiten op 't niveau dat ik het wil. ik laat het hoe en wat mbt kleuren en dergelijke hier op het forum nog even onvermeld, dan is het des te vetter als het klaar is:)

al met al wordt het weer een druk jaartje denk ik, zeker met de 343 als kickoff project, gelukkig zitten daar niet al te veel aanpassingen in, gaat dus wat sneller:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
31-12-2009 00:01 #810758 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Mocht je de mobiel nog eens nodig hebben voor wat licht, de uitschakeltijd van de achtergrondverlichting kun je waarschijnlijk wel aanpassen in je instellingen menu, hahahaha echt een die-hard monteur ook, met deze temperaturen en ook nog eens in het donker bezig zijn met de auto.

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 07:58 #810760 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Neem een iPhone :D. Daar heb je een App op genaamd: Flashlight... en wat doet die? Juist; wit licht geven (of rood/blauw/groen/geel) vult het hele scherm :).

Mooi werk Anjo, ben benieuwd wat de keurmeester vindt!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 09:51 #810766 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Een HTC heeft ook een beste lamp hoor... Jij met je Apples ook altijd :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 09:55 #810767 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat zijn echt Appletijtelijke applearaten:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 10:08 #810768 door V300 register
Heb nog wel een ouwe Nokia voor je liggen hoor Anjo, daar kun je het lampje 'vastzetten'... ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 11:18 #810775 door V300 register
Je ken ook een zaklamp gebruiken natuurlijk:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 11:22 #810776 door V300 register
Ik heb speciaal voor dit soort ellende een mini-looplampje met een 12V-stekker en een heel lang snoer standaard achterin liggen. Snoer is lang genoeg om ook achterin en in de motorruimte te komen, ruimschoots. Ooit een keer uit de aanbiedingsbak van de gamma gevist, maar natuurlijk ook prima zelf te maken van wat plastic en wat ledjes.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 14:30 #810792 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
en hij heeft weer apk voor een jaartje:)

alleen de achterbanden was een probleempje, te weinig profiel. maar dat is gelijk opgelost:) verder geen aan/opmerkingen, alleen dat de keurmeester de auto zelf voor hem te gevaarlijk vond hahaha

en op de terugweg naast een audi a6 avant van '07, '08 oid met quattro badge in de grill gestaan, ik ging er met een neuslengte vandoor en hij bleef me helemaal bij, was erg gaaf want hij haakte alsnog eerst af. in de rij voor 'n invoegstrook stond hij achter me, seinde ff en stak z'n duim op hahaha, was best grappig

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2009 15:04 #810797 door V300 register
Leuke momenten: maar ANJO!

Pak die camera vanmiddag nou! En even stationair lopen/gas geven filmpje maken!!! Ben z??? benieuwd (ongeduldig:D)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC