show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2009 10:09 #802848 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

Bodejodel;123671 schreef : (verkeerde film gekeken gisteren...) :D

wahahhahahaha hoe raad je het zo:D

@ alex, dat staal is heeel erg tijdelijk en het setje aluminum is van Duvedec;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-10-2009 11:10 #802856 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;123675 schreef : @ alex, dat staal is heeel erg tijdelijk en het setje aluminum is van Duvedec;)

Laat aub geen foto's meer zien met dat staal eronder! :barf:

Ik weet al wat 1 pakketje is, ben zeer benieuwd! :D

uitlaat in deze houding vind ik persoonlijk niet het mooiste, maar komt denk ik door de hoogte waarop de foto is genomen. In real life zal het er stukken beter uitzien :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2009 11:19 #802858 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

v0lv0freak;123683 schreef : Laat aub geen foto's meer zien met dat staal eronder! :barf:

Ik weet al wat 1 pakketje is, ben zeer benieuwd! :D

uitlaat in deze houding vind ik persoonlijk niet het mooiste, maar komt denk ik door de hoogte waarop de foto is genomen. In real life zal het er stukken beter uitzien :)

Ik moet toegeven dat ik de uitlaat nu ook niet het mooiste vind, maar dat kan idd komen door de velgen met hoge banden en zoals gezegd ook de fotohoek is niet ideaal, voor de rest is hij echt wel vet!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2009 11:42 #802864 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T

AvdAkker;123675 schreef : wahahhahahaha hoe raad je het zo:D

@ alex, dat staal is heeel erg tijdelijk en het setje aluminum is van Duvedec;)

ik houdt meer van verbrede steelies, maargoed, daarom heb ik ook zo'n LM velg over.
die gaan meestal naar de klote in de cross hier i.c.m. de noppen-bandenyeehaa!

ik zal ff checken of het 'm is...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2009 11:58 #802869 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
zo nu gaat de raamstreamer zo langzamerhand z'n naam waar maken; het was lang niet alleen voor 't stuurtje!

net 2 gigantisch grote dozen mogen ontvangen:D

sparco plastic, gaaf:D

en jawel, stoelen! om precies te zijn Sparco Chrono Road, van de sparco website:

Designed with styling cues from our collaboration with Lamborghini, the Chrono-Road will add performance, comfort, and style to any car. Full suspension bottom, generous sizing and aggressive bolstering are sure to make the Chrono-Road a popular choice.

ik heb behoorlijk wat tijd gespendeerd in het opmeten van mezelf en dat te vergelijken met de stoelen, dit is cruciaal voor een veilige werking van de gordel (zonder je rug te breken bij een crash) niet dat ik het van plan ben, maar liever auto in de prak + anjo nog intact als auto in de prak + anjo in de prak

na al dat meetwerk kwam het moment, pas ik er ook daadwerkelijk goed in... en jawel, ze zitten als gegoten :y: afwerking is schitterend en ze zitten supercomfortabel (zelfde vulmateriaal als in lamborghini stoelen!!!)

nu de rest van de pakketten nog, dan kan er weer gesleuteld worden:woei:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2009 12:11 #802870 door Anjo van den Akker

Alex;123691 schreef : ik houdt meer van verbrede steelies

ik vind dat er ook ontzettend bruut uitzien, ik snap ook niet waarom frits z'n verbreed staal nu te koop heeft staan, het ziet er gewoon uberdik uit:+

probleem is dat verbreed 13" staal straks niet meer om de remmen heen past, minimale velgmaat wordt 15 inch aan de voorkant, 13 of 14 inch achter. ik kan uiteraard voor 15 inch staal gaan en dat verbreden, maar dat verneukt de hele look.. misschien op den duur een andere set deep dish alu velgen met een lagere et waarde (en aardig open om de dikke remmen te showen:D), maar het heeft nog lang geen prioriteit..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2009 21:45 #802926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ik snap het wel, geldkwestie :D Ik ben voor m'n eigen aan het opstarten en ben een beetje een budget bij elkaar aan het schrapen.

We moeten maar weer eens wat afspreken.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-10-2009 21:49 #802930 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Super dikke stoelen Anjo! Ik ben niet zo van de sportstoelen, maar deze zien er super dik uit!

Nu mag je wel niet meer dikker / breder worden :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2009 21:56 #802932 door Anjo van den Akker
op de heenweg naar de vkb weer een golf 2 gti compleet vernederd. kwam links naast me staan bij een stoplicht, zat met z'n gas te spelen.. auto's rolden tegelijk op bij groen en ik schakelde express vroeg naar z'n 2 zodat hij wat voor kwam te liggen, toen ging ik planken en hij kon alleen nog maar op z'n stuur bijten en zich schamen; heerlijk}:)

rwdstudent;123754 schreef : We moeten maar weer eens wat afspreken.

heb ik 't ook al met buijs over gehad en na de vkb kom ik spoedig een keer jullie kant op:y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2009 22:31 #802937 door V300 register
Dat is een pakketje lekkere stoelen zeg! Nice proficiat.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC