show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 17:13 #807978 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Nou ja, als je kijkt dat de auto op de heenweg naar Frankrijk net zo liep als op de terugweg, zal er intussen geen klep verbrand zijn. Bovendien is de koelvloeistof ook nooit warmer geweest dan halverwege het metertje, dus te warm lijkt me niet aan de orde?

Ik heb Joost al gezegd dat ie maar gewoon moet doorrijden, het blokje loopt verder goed (hij houdt het iig al 7000 km vol op deze manier). Als er alsnog een einde aan komt, kan ie altijd nog swappen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 17:43 #807988 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Meet het nog een keertje met een handmeter. Als je dan tussen de 11-12 zit is er niks aan de hand... Als ik het zo hoor vertrouw ik die meting van die garagist voor geen meter meer...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 17:48 #807992 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Als je kijkt naar de trekkracht van de auto, vertrouw ik die meting van de garage gerust hoor!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 17:50 #807995 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Had ie die niet dan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 17:52 #807996 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Trekkracht valt ietwat tegen, om het zachtjes uit te drukken. Joost kan hier veel betere verhalen over vertellen dan ik, dus dat laat ik aan hem over (als hij zich geroepen voelt tenminste).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 17:53 #807998 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Ik denk dat ik jullie auto's door elkaar haal dan... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 17:56 #808000 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Uiteraard gaat het in dit topic om de groene GLS van Joost, de rode DLS van mij zit in dat andere topic. Snapt u het nog? :woei:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 18:02 #808005 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Ik zou inderdaad sowieso voordat je die motor er uit pakt even een goede compressietest doen.
Hoewel ik sowieso van grotere motoren houd weet ik dat Joost een originaliteitsfreak is dus als het blijkt dat de cilinderkop gaat is ipv de motor hoef je alleen maar een andere kop te zoeken ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-11-2009 18:06 #808006 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

volvofiel 2;126437 schreef : Uiteraard gaat het in dit topic om de groene GLS van Joost, de rode DLS van mij zit in dat andere topic. Snapt u het nog? :woei:

:S
...van welke auto is dan tijdens de poetsclinic de distributieriem vervangen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-11-2009 18:07 #808007 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Dat was de groene GLS (met de grijze voorspatborden).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD