1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;111831 schreef : lees ik nou VULplug? leg jij heel je blok ondersteboven om olie te verversen?
Hoe raad je dat?

Foutje, sorry :+
Aftapplug bedoel ik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;111843 schreef : goh Jos, sinds wanneer woon je in Belgi?? Ik zie dat je je manier van rijden wel goed hebt aangepast... :+
Hey! Rustig daar hoor! Of ik zal je is iets laten merken van die Belgische Gast'Vrijheid'! :07:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nu dadelijk even de radio monteren, maar alleen bij het typen van deze reactie breekt het zweet me al uit (28 graden hier binnen)...
- V300 register
- Verbannen
-
Een beetje offtopic mag, maar probeer het wel in de geest van het topic te houden. (een melding dat je in de tuin zit te internetten is een typische TZO-post...) [/mod]
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;111943 schreef : [mod] even wat offtopic geleuter over airco's en computeren in de tuin richting het TZO verkast.
Een beetje offtopic mag, maar probeer het wel in de geest van het topic te houden. (een melding dat je in de tuin zit te internetten is een typische TZO-post...) [/mod]
Dankuzeer!
Ik ben erachter gekomen waar het geluid van de pook vandaan komt. Even een apart topic voor aangemaakt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Nog even de antenne aansluiten, een clipje op de schakelvork zetten en dan is 'ie ?cht helemaal klaar voor Frankrijk :yesyes:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Daarom heb ik 'm verticaal gemonteerd; hij steekt nu door de grille recht omhoog. Dat is veel beter; zo goed als geen storing meer.
Ook weer klaar voor Frankrijk.
Nu alleen nog dat borgclippie.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die vork zit weer vast, nu is er weer een schakelpatroon merkbaar. Eerst leek het alsof de pook in elastiekjes hing.
Nog twee weken.... ik kan niet wachten! :nono:
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;112129 schreef : Wow, wat schakelt hij weer lekker!
Die vork zit weer vast, nu is er weer een schakelpatroon merkbaar. Eerst leek het alsof de pook in elastiekjes hing.
Hoe erg? Ik heb dat namelijk ook, alleen werd dit steeds erger en kan de pook nu zelfs tot tegen het dashboard worden geduwd. Kon jij dat ook?