1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;181316 schreef : Dat roepen we al jaaaaren! :+
Mooie foto's!
Hahaha, ik denk nog, ik zeg niks :no_comment:

Mooie foto's inderdation! Keep up ze good work!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tja, foto's maken in Frankrijk is altijd erg makkelijk. Percelen zijn nauwelijks afgebakend dus je kunt zo een boomgaard of wijngaard binnen rijden (wat ik dus gedaan heb), in NL is dat wel anders
autobaan rijden in Frankrijk gaat ook veel vloeiender en vriendelijker, ze gunnen je de ruimte en alles werkt volgens een onuitgesproken systeem. Gaat prima allemaal. Alleen als die fransozen in bekend gebied rijden, zitten ze je direct op de bumper. In NL zouden ze gaan toeteren, daar steken ze vriendelijk de hand uit als je ze er langs laat.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;181391 schreef : Dank Laurens!
Tja, foto's maken in Frankrijk is altijd erg makkelijk. Percelen zijn nauwelijks afgebakend dus je kunt zo een boomgaard of wijngaard binnen rijden (wat ik dus gedaan heb), in NL is dat wel anders
autobaan rijden in Frankrijk gaat ook veel vloeiender en vriendelijker, ze gunnen je de ruimte en alles werkt volgens een onuitgesproken systeem. Gaat prima allemaal. Alleen als die fransozen in bekend gebied rijden, zitten ze je direct op de bumper. In NL zouden ze gaan toeteren, daar steken ze vriendelijk de hand uit als je ze er langs laat.
De ruimte gunnen, vond ik nog wel vies tegen vallen op de snelweg in Frankrijk. Maarja wij hadden toen 2 lompe bussen die over de drie banen werden geloosd.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;181395 schreef : Als je nu een facebookpagina had zou ik ze allemaal LIKEN, die foto's.
Vind ik leuk :y:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Toch bedankt!
de rest van de foto's moet ik nog uitzoeken... dus die komen nog.
Vandaag kwam er een pakketje:
een NOS verchroomde antenne, een item waar ik al erg lang naar op zoek
het is dus echt een nieuwe antenne, compleet met (nieuwe) bekabeling, rubbertjes etc. zelfs de inbouwhandleiding zat erbij! De set is van maart 1981, precies dzelfde maand/jaar als waarin deze 345 is geproduceerd

er zat ook nog een (zwarte) reservespriet bij. Ik heb de antenne net gemonteerd en alles werkt perfect, dus nu kan ik eindelijk radio luisteren i.p.v. van een MP3-speler, telefoon etc.
de 345 ziet er meteen een stuk completer uit, met zo'n spriet op het dak :y:
Edit: ook meteen de koppeling eens gecheckt; het pedaal zit iets hoger dan het rempedaal, en pakt 5cm v??r het einde van de slag (dus 5cm beneden de ruststand van het pedaal) aan. Da's toch goed? Het pedaal zit alleen zo hoog.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-