1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;181911 schreef : Als dat allemaal zo nieuw is h?...weet je zeker dat je 'm dan op je dak wilt zetten :+
hij staat toch bijna altijd binnen...

bovendien wordt dat dak binnenkort aangepakt, zijn die ingebeten vlekken ook weg

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;181297 schreef : mn pa rijd ook altijd superrustig met de 343 en 3x per week slechts 12km heen en weer, helft 30km zone en andere helft 60km zone. ik zorg ervoor dat ik minimaal 1x per maand even minstens een half uur op de snelweg kan blazen met t ding. dat is naar mijn ervaring genoeg om alles in een goede conditie te houden en tegelijkertijd een best gunstig brandstofverbruik te blijven halen, niet dat dat me echt veel boeit want zoveel rijden we ook niet.
nou, vandaag had ik haast en heb ik dit ook maar eens gedaan. Optrekken tot aan 3000 tpm, flink gas de snelweg op (niet volgas, had pas 15km gereden) en vervolgens een kilometertje 120 gereden (moest er daarna weer af). er reed al een poosje een oude Polo met vier petjes achter me aan en die verdwenen zowat, ik had even een 'woooow'-momentje toen ik de snelweg op reed; nooit gedacht dat die 345 zo snel was

Eigenlijk vond ik het wel leuk, een keer zo'n stukkie scheuren

Dat gaan we vaker doen! :yesyes:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Vervolgens de afrit nemen met 140, stevig in de ho-ijzers, terug naar 2, bochtje om en vervolgens vol gas weer door naar 100 en hoppa naar 3.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;182598 schreef : Trek hem af ... Komt ie een keer. Dat kan ie best hebben.
Huh, wat zeg jij nou? :crazy2: