1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;182821 schreef : Wat had je toen op de teller staan?
0 km per uur :f:+
Maar gezien de afwijking van de teller, moet 183 gps aardig in de buurt van die 200 komen....
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;182759 schreef : wat doet een 340 1.4 met een 5-bak dan?
Geen idee, ik heb later wel een 5-bak gemonteerd, maar die snelheid heeft hij nooit meer gehaald hahaha.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;182759 schreef : wat doet een 340 1.4 met een 5-bak dan?
slb_340;182836 schreef : Geen idee, ik heb later wel een 5-bak gemonteerd, maar die snelheid heeft hij nooit meer gehaald hahaha.
:f Dan moet ik dat eens zelf uitproberen in Duitsland :halo: als ik mijn nieuwe kenteken papieren heb van de RDW
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Helaas helaas zit er 30 jaar tussen de lak van het voorportier en achterportier, dus er is kleurverschil (was te verwachten). Bij kunstlicht valt het mee, maar in de volle zon valt het goed op. De rest ooit ook nog maar eens laten spuiten dus...
om die cosmetische behandeling te vieren zijn we gisteren maar even wezen crossen op de veluwe

jammer genoeg regende het op de terugweg dus voor het eerst sinds tijden is 'ie weer eens nat geworden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik kwam vanavond de garage in lopen om wat aan de remmen te sleutelen, en ineens viel me op dat de bumper links op half 7 hing...
de ophangsteun aan de bumper is afgebroken (bovenste randje), er is iets op die bumper beland op de een of andere manier.
ZONDE dat ik dit niet meteen heb gezien, dan had ik van alle zaken in de buurt de camerabeelden willen zien om te kijken welke laffe *%$# dit gedaan heeft :grr2:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Nou ja, als het dan maar bij dat beugeltje blijft is de schade nog te overzien, hebben je ouders al eens gedacht aan een flinke waakhond bij de garage deur......?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-