De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ging gisteren samen met mijn vriendin nog een glaasje drinken, ter gelegenheid van mijn beste vriend die een half jaar in Polen gaat studeren, ben ik nog geen kilometer van huis weg, of ik parkeer mijn ma haar Ford Ka in de gracht! Letterlijk!
De auto was niet meer te houden, een stuk vol met ijzel recht in de bocht. Wil zachtjes insturen en voor ik het weet glijdt de auto gewoon 25 meter rechtdoor de gracht in! Corrigeren mocht niet baten, ontkoppelen niet, remmen niet... BAM! Einde van de gracht, betonnen muur...Stilstand!
Hard vloeken en krijsen... Pa gebeld en de hele dag als kut gevoeld! Ma was gisteren wat dramatisch aan het doen en er kwam geen woord meer uit, maar vandaag viel het allemaal wel weer mee! KUT!
Man, ik denk dat ik zo meteen de auto aan de kant zet en terug naar het stalen ros terugkeer! Heb het nu wel zo'n beetje gehad!
Dat is nu twee keer op minder dan een maand!
Schade is trouwens beperkt, motorkap, bumper, rechter koplamp en radiator... denk dat we het dan wel gehad hebben, maar auto is 10 jaar oud...
Zijn vandaag al is gaan kijken voor een nieuwe!
Ik heb het wel even gehad met crashen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat kan ik me voorstellen! balen man!Dendorssers;132326 schreef : Ik heb het wel even gehad met crashen!
Zullen we bij de BBQ voor jou een aparte parkeerplaats reserveren, een paar honderd meter verderop... gewoon om het Nederlands erfgoed wat de andere leden meenemen te beschermen?

- V300 register
- Verbannen
-
Ontzettend klote iig.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik kan me levendig voorstellen dat het niet leuk is, in andermans auto schade rijden, ook al kon je er nu echt niks aan doen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zal er straks een nieuw topic over aanmaken!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zal zo is tijd proberen maken om een topic te openen!
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;132438 schreef : Joh Karsten zie het maar zo: dan kan je moeder nu een echte auto kopen.
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Blijkbaar vergoed de verzekering niet de volledige schade (die was rond de 9000euro), mag zelf nu nog 976 euro neertellen!
Dat is toch werkelijk een tegenvaller seg! Grrrr