De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
je kan dit wel richten, maar dat komt de sterkte van het chassis niet bepaald ten goede (metaalmoeheid), in de chassisbalken die door de motorruimte lopen zijn kreukelzone's aangebracht; ik durf te wedden dat die vervormd zijn; zeker bij een aanrijding schuin van voren. daarnaast drukt dat nog even verder door bij de eerste aanhechting achter het binnenscherm hierdoor wordt ook het schutbord meegepakt; maar ook door de aanligsteuntjes van de motorkap en het andere steuntje dat vlakbij je uitlaatspruitstuk van chassisbalk naar schutbord loopt.
ik durf te wedden dat als je nu de auto stript en in een zuurbad laat zakken zodat de antiroest laag weg is; je schrikt waar hij allemaal gescheurd is.
- V300 register
- Verbannen
-
Dan is er maar 1 andere optie, en dat is zelfde auto, zelfde kleur zoeken en overbouwen!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5230
De auto staat er nu een stuk netter bij, moet dus wel het ??n en ander aan gebeuren maar dat zal voor jou vast geen probleem vormen, zeker niet nu je waarschijnlijk de auto helemaal wilt gaan demonteren.
Het kan zijn dat ik me vergis maar deze heeft volgens mij dezelfde kleur als die van jou.
Als je het niets vind, zeg het dan maar Karsten.
Gr; Wouter.
EDIT: ik lees net in een ander topic iets over invoeren uit nederland en alle problemen van dien....sorry had ik nog ff niet aan gedacht.
- V300 register
- Verbannen
-
Wel met het klassieke "is van mijn moeder geweest"- verhaal, maar ziet er op foto's goed uit.

Aangeboden ? Volvo 340 1.4
Prijs ? ? 550
Zoekertjesnummer ? 22505195
Beschrijving ?
Model: 340
Type: 1.4 3 deurs
Maand/Jaar: 2/1988
Kleur: Wit
Carrosserie: Stationwagon
Brandstoftype: Benzine
Vermogen (PK): 72
Kilometerstand: 60000
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal deuren: 3
Opties: Automaat
Wagen van mijn moeder. Zij zal nu niet meer rijden, daarom moet hij weg. Heeft altijd binnen gestaan, geen roest. Slechts 60.000 km.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik snap dat je hem graag wilt herstellen, maar als hij bij een aanrijding van voren tot z? ver vervormd is is er echt vanalles kapot...

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dendorssers;130301 schreef : 360 hoef ik niet! daarvan heb ik er hier ??n staan en belastingvrij is niet interessant hier in belgie, ritjes maken van 30 km, ik wil wel net dat ietsje meer hoor!
Zal vermoedelijk deze gaan worden, onderhandelingen zijn al bezig, zit nu op 3 rond, zonder keuring... www.kapaza.be/Autos/Volvo/22859401/Volvo_340_te_koop.html
Oeh, met schuif-/kanteldakje! Mooi hoor!
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
zolang je 300-serie blijft rijden, zul je het nodig hebben.