De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
Tja jan, mss is het wel langer dan een uurtje, maar zit nu toch gewoon thuis tot ik mag starten op mijn eerste job, dus dan maakt het niet uit of ik mij thuis zit te vervelen of in een kantoor van de DIV he!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nu het volgende, ik ben bezig met de revisie van een Carb, maar nu zitten er zoveel nieuwe rubberen ringetjes en rondellen (washers) bij, maar ik heb geen idee waar ze moeten, heb de haynes gevolgd en die zegt maar 2 keer ofzo dat ik nieuwe O-ringen moet gebruiken, maar wat met de andere? Iemand een idee?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
huuuuuh????
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
7mm boortje pakken is het makkelijkste om de vlotterhoogte af te stellen, alle overige ronde objecten van exact 7mm voldoen uiteraard ook.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;84577 schreef : je kunt niets afstellen aan een carburateur met een schuifmaat, dat is het leuke:+
7mm boortje pakken is het makkelijkste om de vlotterhoogte af te stellen, alle overige ronde objecten van exact 7mm voldoen uiteraard ook.
ja Anjo, zo simpel is het idd, maar jij bent nog nooit tussen mijn pa zijn rommel opzoek geweest naar een 7mm boortje, ligt in een grote bak en vol met roest, dus je kan de noteringen die erop staan niet meer lezen! Vandaar dus de schuifmaat nodig ter controle!
Net ook terug uit Brussel en... Ik heb mijn nummerplaten! YXY-122! :y:
Ze willen dus toch nog is wat doen daar bij het ministerie!
- V300 register
- Verbannen
-