show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

De Volvo 340DL van Karsten

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-06-2009 07:58 #779935 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Volvo 340DL van Karsten
Ik hoop dat we mss dit weekend kunnen afspreken voor een mini-meet bij hem in zijn werk-, sleutelhol... en natuurlijk ook een blikje werpen op...
Zullen wel zien hoe het loopt, want moet het thuis ook nog verkocht krijgen! 5 auto's op de oprit... Moet kunnen, maar of ze er blij mee zullen zijn dat is een andere vraag! hehe

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2009 18:50 #784640 door V300 register
Maandag komt de expertise voor de schade aan mijn auto'tje! Maar goed dat ik dus zondag goed ga poetsen, dan ziet hij er helemaal scherp uit! gniffel gniffel!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 07:59 #785190 door V300 register

Dendorssers;109704 schreef : Maandag komt de expertise voor de schade aan mijn auto'tje! Maar goed dat ik dus zondag goed ga poetsen, dan ziet hij er helemaal scherp uit! gniffel gniffel!

Dit was toen een vermoeden, maar JONGEN! Wat ziet hij er nu echt goed uit! Alles mooi opgeblonken, bumpertjes en grill weer mooi zwart, bandjes mooi zwart... Habahabe! :yeah:

Deze ochtend maar wat vroeger opgestaan, fiets in de koffer gegooid en vertrokken naar het werk! De auto afgezet bij de garage en dan met de fiets verder naar het station (5 min fietsen)... Nu maar hopen dat die expert geen stront in zijn ogen heeft,want dan mep ik hem echt naar het andere eind van de wereld!

Van de radio weet ik nu ook hoe het allemaal zit, want dankzij Diede en Wouter kwam hij er vlot uit! Jammer genoeg hebben we daarbij een kabel van een speaker losgerukt en toen ik deze terug wou zetten heb ik ergens een massa-contact gemaakt en POEF! Was opeens heel erg stil en eenzaam de weg naar huis!:lol:
Thuis het ding er maar helemaal eruit gehaald en kijken of ik het voorlopig kon herstellen! Ik het halve ding al opgeschroefd en wat blijkt! Dan zit er gewoon op de aansluiting een zekeringenhouder met een Kapotte zekering! Kut, voor niets helemaal uit elkaar! Straks maar weer even een nieuwe halen!
Verder wel gezien dat ze het mooi hebben ingebouwd, met de originele stekker van Volvo! Lekker makkelijk om de nieuwe aan te sluiten!

Kortom echt een superweekend, nu nog een mooie afsluiter van de verzekering en dan is het helemaal top! :D

Keep you post-it!

PS zal wel is proberen van Kevin een voor en na foto van het poetsen te vinden, is wel mooi om het verschil te zien denk ik!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 15:46 #785248 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Volvo 340DL van Karsten
Die bolide van jou zag er echt heel mooi uit inderdaad!

Alleen bij het zien van de nummerplaathouder (voorbalk) zag ik twee schroefgaten voor de Nederlandse nummerplaten. Heb je die wel goed in de ML gezet?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 15:58 #785252 door V300 register
:woops:Euhm, nog niet!
Nog niet toe gekomen! Mag carrosserie hersteller ineens doen, wil dat het dan ook direct wordt bijgelakt dus...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 16:01 #785253 door 16673-dummy
Ik wilde zeggen, dat is de ideale plek voor roest. In de winter vangt het alle pekel op en het regent er ook lekker in.

Nog beter zou zijn om ze goed te ontroesten, dan ML/iets in die richting erop (en ook erin!) en vervolgens dopjes erin. Die gevallen die ook in de balken/deuren zitten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 18:14 #785278 door V300 register
Net terug van de garage! Auto is in ieder geval niet total-loss verklaard!:groovy:

Expert was niet ongevoelig aan de staat van de auto, de hardheid ervan en de mooie lak! (Nogmaal Thanks iedereen!)
Ook de lage kilometerstand vond hij ook een pluspuntje, dus het komt allemaal wel weer goed!

Verder was er nog een probleempje dat was het bestek dat de garage had gemaakt! Hij had de verkeerde onderdelen in zijn bestek staan, dus nu mag ik zelf prijzen gaan zoeken en plakken op de onderdelen! Dus wat kost het duurste setje achterlichten, de duurste bumper en dan doe ik dat gewoon maal 1,5 of 2! Ik ga mezelf niet naaien omdat ik stukken goedkoop kan krijgen!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 18:37 #785281 door 16673-dummy
Of dat nou zo handig is weet ik niet hoor. Kans dat je premie alleen maar stijgt daardoor of dat dat de waarde overstijgt van de auto/iets in die trant.
Even 2x over nadenken!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 18:49 #785283 door V300 register
hoezo, is schade buiten schuld; dat moet gewoon goed opgelost worden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 18:55 #785285 door V300 register
Wordt weer een mooie belgische hollander!

Goed voor je dat hij NIET totall-loss is verklaard.
Hij ziet er nou ook toppie uit:y:
Wat zo'n poetsclinic toch niet kan opbrengen h?!
Nu de rest nog afwerken en taxeren op de taxatiedag in het Zuiden?
En je rijdt er weer sch?n bij;)

Too meet again,greets arthur.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC