De Volvo 340DL van Karsten
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;104838 schreef : Heb net iemand in mijn achterste mogen ontvangen!
Wat zeg je dat weer ... lekker :y:
Maar erg jammer om te horen van je wagen! Ik hoop dat je zelf geen last hebt van een whipplash oid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;104897 schreef : taxatie, taxatie, taxatie .....
lallalalaaalalalaaa
geen taxatie, taxatie, taxatie
krijg je toch moohoooi geen geld nie....
liefhebbers auto of niet, verzekeringsmaatschappijen zijn niks te beroerd om voor een oldtimer (zelfs al is het een hele oude) zonder taxatierapport gewoon dagwaarde = paar honderd euro te stellen.
m.a.w. je zult de waarde moeten aantonen.
Ik zit ook een beetje het zelfde te denken, maar ik reken erop dat mijn makelaar wel een beetje zijn best gaat doen! Ik heb verder een uitgebreide rechtsbijstandsverzekering, dus ik wil er nog wel even om vechten als het nodig is! Dat het een liefhebbersauto is, dat is denk ik wel duidelijk! Ik wil ze maar al te graag de link naar dit topic geven om te laten zien wat ik allemaal al heb gedaan! Fout is fout en ze moeten mij maar betalen waar ik recht op heb om de schade te laten herstellen! Met minder neem ik echt geen genoegen hoor! Waarom is een Ford van 6jaar oud meer waard dan een klassieker van 21!
Tja Wouter, die taxatie wou ik ook doen hoor! Maar wou hem eerst is helemaal op orde hebben voor dat ik dat zou doen!
Denk wel dat de taxatie vooral van belang is bij een total-loss, dat is deze echt wel niet! Gewoon blikschade...
Straks mss al is langs proberen gaan bij de verzekering en al wat proberen afspreken!
Lucluc;104898 schreef : Wat zeg je dat weer ... lekker :y:
Maar erg jammer om te horen van je wagen! Ik hoop dat je zelf geen last hebt van een whipplash oid.
Hehe, jaja, we doen ons best met de meest dubbelzinnige opmerkingen he! Dat verzacht het leed van de botsing een beetje!
Whipplash heb ik niet echt, wel wat stijf in de nek, maar niets heel ernstigs! Mijn ma is trouwens fysiotherapeut, dus als het echt erg wordt...
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;104899 schreef : Denk wel dat de taxatie vooral van belang is bij een total-loss, dat is deze echt wel niet! Gewoon blikschade...
Total-loss is een term voor 'reparatie overstijgt de dagwaarde', dus daar zit je al snel aan bij een 340.
Ik heb m'n GLS laten taxeren voor 3000 euro. Ik rij er dagelijks in en ben aan het sparen om hem in de zomer roestvrij te laten maken. Ik heb er ook al gas in laten bouwen, dus ik investeer behoorlijk in deze wagen. Als ie klaar is laat ik hem opnieuw taxeren, want wat is nou 80 euro? Al kost het 150 euro, je bespaart jezelf een hoop ellende, omdat zo'n 340 voor jou meer waard is dan een gewoon vervoermiddel.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dit soort aanrijdingen zorgen voor knikjes/barstjes e.d. die gaan roesten.
Neemt niet weg dat die aanrijding wel heel rot is natuurlijk.... dat Slopeltje mag meteen naar de Eeuwige Roestvelden.
- V300 register
- Verbannen
-
Hij moet hiernaast sowieso nog door een externe een expertise ondergaan, maar die man van de zaak ging wel op die man inpraten, ze kennen elkaar dus... Komt hopelijk wel goed!
Verder zat er een barstje in de geluidsisolatie van de koffer waarvan de man dacht dat het van de botsing gekomen was, maar zoals ik al dacht, zat dat barstje er al veel langer in! Heb er bewijzen van! Een foto die ergens bij het vervangen van de benzine-slangen is gemaakt en dat is al eind januari gebeurd! Dus dat wil hoogst wss zeggen dat er verder niets krom is gegaan! Dat brengt de schade veel meer in bereik van herstelling!
Al bij al zag de man het wel direct zitten om hem in het andere geval te herstellen, hij wou zelfs op zoek naar de stukken, maar heb hem gezegd dat ik hem als het zover is, alles mooi kom leveren! Dat stemde hem al helemaal vrolijk, dus hij zal zijn best wel doen! Was ook een kenner van onze 300-tjes en grote Volvo-fan! Hij vond dat de mijne er heel erg fris en mooi uitzag, wat goed is, omdat hij hem wil gaan bekijken als een liefhebberswagen die binnenkort oldtimer wordt. Alles kan baten zeg ik zo maar even he!
Ik wacht even rustig af en maandag bel ik om een afspraak te maken voor de vaststellingen!
@Niels: je weet niet hoe ik nu in de auto zit, ik kijk constant in de spiegel, van elke auto verwacht ik dat hij achterin komt knallen! Geen aangenaam rijgevoel!
- V300 register
- Verbannen
-

DIt klintk al een stuk beter, succes met de taxatie.