Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Doeke Dobma;147406 schreef : Poeh.... dat is mooi! Ik zou er bijna mijn lichtmetaal op in willen ruilen!
Rijdt meneer weer een 300 dan? :yummie:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Doeke Dobma;147406 schreef : Poeh.... dat is mooi! Ik zou er bijna mijn lichtmetaal op in willen ruilen!
Dank je voor het compliment Doeke!
En dan te bedenken dat deze al weer een winter achter de kiezen hebben, op de foto's is het wat moeilijker te zien maar er zitten al weer een aantal 'vlieg' roest plekken op die ik voor de volgende winter aan wil pakken.
Eigenlijk komt dat er op neer dat ik de velgen weer wat opschuur en van een nieuw laagje velgen en blanke lak ga voorzien.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wouter76;147381 schreef : Het spannendste moment moet nog komen want wat zal er morgen ochtend gebeuren, natuurlijk hoop ik dat hij dan na een paar keer ronddraaien aan zal slaan i.p.v de nu gebruikelijke 4-5 seconden na een dag of meer stilstand.
Morgen meld ik me weer!
En morgen zoals ik gisteren schreef is ondertussen vandaag geworden...

Starten ging vanmiddag prima, de motor sloeg al vrij snel aan, helaas duurde het plezier niet lang want ondanks wat spelen met het gas sloeg hij ook weer af...
De 340 staat nu 2 dagen bij het huis van mijn ouders zodat ik er het ??n en aan ander aan kan doen (vooral de kofferbak/deurranden en andere plekken moesten na de poetssessie van twee weken geleden nog gedaan worden)
Als hij na deze twee dagen weer net zo snel start als vanochtend is dat probleem in ieder geval verholpen, ik heb nog steeds het vermoeden dat de vlotter in de carburateur te laag staat maar daar zal ik in juli of augustus achter gaan komen als ik de carburateur ga reviseren.
Ow, als ik het over carburateur revisie heb; nog even een paar vragen: weet iemand ook wat de binnen diameters zijn van de vacu?m slangen aan de carburateur?
Deze wil ik namelijk bij de revisie meteen vervangen, kunnen hier ook siliconen slangen voor gebruikt worden?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Banden behandeld met banden-conditioner:
Koplampen gepolijst:
Dorpels in de wax gezet:
Voorruit gepolijst en de nieuwe wissers:
Kofferbak klep en rand gepolijst en in de wax gezet:
Handgreep rubber van dichtbij, hard aan vervanging toe!
Dat was het weer voor vandaag, volgende auto klusdag is het de bedoeling om de interieur lampjes monteren, stoelverwarming aan te sluiten en de caravan/sport schakelaar te monteren.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gefeliciteerd stoere Hollandse Volvo!
yeehaa!
- V300 register
- Verbannen
-
Hij is weer rood ipv vaal rood/oranje... Een heuse verbetering!
Het kost wel wat tijd, maar je krijgt er ook wat voor terug!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-