Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wouter76;145055 schreef : Het is dat Belgi? hier een aardig eindje vandaan is anders was een mini-meeting/poetsdagje zo geregeld!
Oow daar wil ik je ook wel voor kapen als mijn GLE weer uit de garage is

Misschien samen mit Karsten, ik woon halverwege

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Voor het behoud van de 300 serie zijn technisch onderhoud en roestpreventie/aanpak natuurlijk de belangrijkste zaken maar ik kan me voorstellen dat er ook best mensen zijn die graag willen dat qua uiterlijk hun auto er ook mooi bij staat maar er de tijd niet voor hebben of er absoluut geen zin in hebben.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Als je dan met z'n twee?n bent dan gaat het wel een stuk sneller, en misschien begin je dan ook wel wat makkelijker aan een poetsdag.
Je bent tot nu toe de tweede na Karsten die wel eens wat aandacht aan het detailen van interieur zowel als het exterieur zou willen geven.
Als er nog meer mensen best ??n keer in de zoveel tijd een poetsdag in wil lassen en dat liever samen/met wat hulp willen doen ( al ben ik helemaal geen pro natuurlijk) dan lijkt het me zeker iets om serieus over na te denken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;145118 schreef : Je bent tot nu toe de tweede na Karsten die wel eens wat aandacht aan het detailen van interieur zowel als het exterieur zou willen geven.
Ach wouter, ik denk dat ik bij deze auto heel veel en heel hard moet gaan poetsen om er iets van te maken. De deuken die hierin zitten zijn echt verschrikkelijk. Niet dat ik ze niet ga aanpakken, maar dat heeft nu absoluut geen prioriteit!
De restauratie van mijn 360 gaat nu voor (behalve als het op onderhoud van de 340 aankomt) en daarnaast ben ik simultaan bezig met de herstelling van 'Groentje'! Teveel auto's, veel te weinig tijd dus!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Lucluc;145124 schreef : Een poetsdag is sowieso erg leuk en nuttig. Ik was m'n auto nog steeds met een vers gewassen poetshandschoen en heb nu goede shampoo en speciale velgenreiniger.
:y:
@Karsten, als je beide auto's weer helemaal naar je zin hebt komt het poetsen daarna nog wel, wat in het vat zit verzuurt niet

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan heb je zeker de drukbezochte poetsdag van vorig jaar gemist?Wouter76;145118 schreef : Je bent tot nu toe de tweede na Karsten die wel eens wat aandacht aan het detailen van interieur zowel als het exterieur zou willen geven.

- Mark Smeets
- Moderator
-