Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bodejodel;143832 schreef : ?7,50 voor een Stahlwille dop vind ik juist erg meevallen!
Als je een kort verlengstuk op deze dop zet hoef je er niet nog eens een hoge dop bij te kopen.
Ah dus best nog een 'koopje' achteraf gezien!
Dan ga ik toch maar voor een verlengstuk in dat geval, ook maar van een goed merk kopen want in het goeiekope ratelsetje zit voor zover ik weet wel een 1/2" verlengstuk maar die is wel erg kort (ca 40mm)
En zo'n verlengstuk is ook meteen 'multi-inzetbaar natuurlijk'
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bij terberg gebruik ik torsiestaven om de wat grotere wielmoeren (dop 33, m22x1,5 draad) op moment te zetten, wellicht is een kleinere versie daarvan een ideetje?:+
nee ik kan me gerust voorstellen dat een momentsleutel handig is voor de wielmoeren maar persoonlijk acht ik het niet nodig, de enige keer dat ik loslopende moeren had was toen ik ze gewoon vergeten was na te trekken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik had mijn velgen alvast gelost om de remmen te controleren en evt. te vervangen. Toen konden we hem eerst aan de viergasmeter hangen om het overmatige verbruik te testen. Tijdens het proefritje wat daarop volgde hoorden we ineens vanalles rammelen en bonken...
:wtf2:
:wtf:
:crazy1:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

@Jeroen: zal vast even schrikken geweest zijn dan!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bodejodel;143911 schreef : Toch een momentsleutel voor je wielen? Vast is vast toch?
Ja toch maar wel, misschien ben ik daar wel iets te voorzichtig in (en toegegeven ook enigzins eigenwijs...

AvdAkker;143915 schreef : kruissleutel ftw
bij terberg gebruik ik torsiestaven om de wat grotere wielmoeren (dop 33, m22x1,5 draad) op moment te zetten, wellicht is een kleinere versie daarvan een ideetje?:+
nee ik kan me gerust voorstellen dat een momentsleutel handig is voor de wielmoeren maar persoonlijk acht ik het niet nodig, de enige keer dat ik loslopende moeren had was toen ik ze gewoon vergeten was na te trekken.
Hahahaha ja hee, torsiestaven.....nehh dat doen we maar niet, daarom ook gekozen voor de momentsleutel zodat je binnen bepaalde grenzen de moeren niet te los maar ook zeker niet te vast zet.
@Jeroen; dat zal vast even schrikken geweest zijn als je ineens allemaal 'rare'geluiden hoort tijdens zo'n proefritje, gelukkig is het goed afgelopen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tja... :+Wouter76;143933 schreef : Ja toch maar wel, misschien ben ik daar wel iets te voorzichtig in (en toegegeven ook enigzins eigenwijs...
)
Zolang je niet met je voeten op de kruissleutel gaat stampen krijg je ze met een kruissleuten eigenlijk niet te vast.
- V300 register
- Verbannen
-