Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Wouter76;243934 schreef : Een Excel bestand zelfs, dat heb ik dan weer niet en zie dat meteen als een goede tip!
Ik zou niet meer zonder mijn Excelletje kunnen! :f
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
leonsteyns;243965 schreef : En zo hebben we dus allemaal in meer of mindere mate een OCD... :humor:
Je komt hier allerlei stoornissen tegen maar de meest voorkomende is toch wel verzameldrift:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
leonsteyns;243965 schreef : En zo hebben we dus allemaal in meer of mindere mate een OCD... :humor:
eipmiw;243968 schreef : Je komt hier allerlei stoornissen tegen maar de meest voorkomende is toch wel verzameldrift:yesyes:
Het is net één of andere rare SOA, als je het eenmaal hebt kom je er niet meer vanaf :+
Gelukkig is het dan toch een stuk minder erg om met deze hobby aangestoken te worden

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Volvo360glt;243940 schreef : Volgens mij hebben we jou gespot Wouter, was in ieder geval een erg strakke witte 340. Was op de a18. We reden in een blauwe c30 t5. Zag er in ieder geval glimmend wit uit!
Op de A18 ben ik recentelijk niet geweest, waardoor onderstaande quote misschien in werking treedt:
volvofiel;243942 schreef : Er rijdt hier in de buurt nog een andere witte 340 rond.... Is heel erg mooi, maar niet zo mooi gepoetst als die van Wouter
NickN;243949 schreef : Mooie oplossing de opbergboxen:y:
Dank je Nick, het geeft ook zo ontzettend veel rust

Lucluc;243952 schreef : Ik heb laatst een hele mooie witte gezien in Rha. Ja, ik kom nog wel eens ergens
RhaRha waar ligt dat?

volvomania;243953 schreef : Ik zou niet meer zonder mijn Excelletje kunnen! :f
Hahahahaha nee, en ik ben ook echt een excelletjes nerd hoor maar nu net weer even niet van mijn voorraadje aan 340 spulletjes...
Man hou op schei uit.....:yeah:
eipmiw;243968 schreef : Je komt hier allerlei stoornissen tegen maar de meest voorkomende is toch wel verzameldrift:yesyes:
Neeeee Wim, dat meende ge nie!!
General Custom;243974 schreef : Het is net één of andere rare SOA, als je het eenmaal hebt kom je er niet meer vanaf :+
Gelukkig is het dan toch een stuk minder erg om met deze hobby aangestoken te worden
Whahaha Bart, hoe kom je er op joh, ik krijg al jeuk op bepaalde niet nader te noemen plekken als ik het lees.... ,nee dan inderdaad liever een POA (Punctueel Opruim Aandoening) :yesyes:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Niet helemaal compleet, wel handig als startpunt voor een nieuw te maken Excel, gelukkig liggen de auto (en gerelateerde) onderdelen nu een stuk efficiënter opgeborgen, dat scheelt alvast.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En dit keer maar liefst exemplaren van ca 140 Liter, twee stuks waren er in ieder geval voldoende om de reserve en een groot deel van de gepoedercoatte voorwielophangingdelen in kwijt te kunnen.
Een prima idee overigens van mijn vriendin, horende bij het opruimen en herinrichten van de zolder.
Ter hoogte van de knieschotten passen deze boxen precies aan beide zijden van de zolder, zo zijn ook o.a. de kampeerspulletjes mooi opgeruimd.
En meteen alles wat ik in de boxen aan V300 materialen heb gedaan opgeschreven om later te verwerken in de inventaris Excel.
Nu nog een wat grotere (langere box) voor in eerste instantie de grotere voorwielophangingdelen (subframe, stabistang) en cvt subframe delen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-