Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Waar blijven nu die foto's van de kont en het interieur????
Heuhhhh, kont; te donker......interieur; vergeten....
Heeeeel misschien zaterdag ochtend nog even een paar plaatjes daarvan schieten, moet toch nog even de achterlichtjes er goed recht inhangen en wat andere kleine dingen die ik gisteren dan wel vergeten, of geen tijd meer voor had.
Nou...die foto's zijn inmiddels as we write opgeladen naar de fotohoster, en ik ga ze hieronder neerzetten:
Sexy kontje...ehhh
En even vanuit kikkerperspectief zodat je ook nog even een blik wordt gegund op de vorig jaar er opgeknapt ondergehangen benzine tank:
Zoals je misschien al direct opmerkt heb ik de achterlichtunits wat rechter gemonteerd, en ook het ietwat onwillige remlichtje aan de rechterkant blijft nu gewoon branden, laten we hopen dat dit in de toekomst zo blijft totdat het stukje wolfram een keertje de geest geeft.
Dan nog wat plaatjes van het interieur voor de liefhebber:
Verder vanochtend nog even scharnieren en sloten gesmeerd, verlichting rondom en de vloeistoffen gecontroleerd.
Meer kan ik voor nu even niet doen, alleen maar hopen dat de 340 zonder onderweg gedeeltelijk spontaan te desintegreren in het immer gezellige Waspik zal arriveren.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

We hebben as we speak een glossy staan op de wachttafel in de showroom met een naakte van haar zij gefotografeerde Douwe...kwijl.....heb hem pontificaal vooraan gezet, zo puberaal ben ik dan nog wel op mijn 40e....
- V300 register
- Verbannen
-
En de nummerplaten met opgelegde letters maken het ook super af. Een echte liefhebbersauto :y:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Liefhebber, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, en niet alleen van de V300 op zich, ook het merk Volvo en misschien nog wel belangrijker dan voorgenoemde twee bij elkaar, de mensen van onze mooie club!
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Nu nog al die glimmende voorwielophanging delen....
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-