show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-07-2012 23:02 #910486
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Er was geloof ik iemand op het forum die aan nieuwe ruitrubbers kon komen. Helaas weet ik niet meer wie, want ik wil ook graag zo'n nieuw rubber...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-07-2012 23:35 #910489
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Bedankt voor de tip Joost v.w.b de 3M kit.
Ja inderdaad, dat eventuele roest me bij het vervangen van de ruit komt aanstaren was iets dat mijn gedachten ook even bezig heeft gehouden, we gaan het allemaal meemaken, maar natuurlijk hoop ik dat die schade mee zal vallen :yesyes:
Mjah schroevendraaiers etc, ik blijf er zeker bij staan en als het me niet zint ben ik ook zo weer weg, ik ga er vooralsnog vanuit dat het mensen zijn die weten waar ze mee bezig zijn en daar ook naar handelen.
Dat klinkt natuurlijk een beetje als een contradictie maar het eerste bezoek bij de Volvo dealer ben ik er ook bij gebleven en wat rondgekeken en met de monteurs een praatje gemaakt, mijn gevoel zei toen dat het wel goed zit en leg vanaf dat moment alleen nog de sleutels op de balie van de receptie en wens ze een prettige dag, dat vertrouwen moet Carglass ook eerst zien te winnen.
Ik bedenk me ineens dat ik de camera wel mee kan nemen, mits er foto's mogen worden gemaakt natuurlijk en ik wil de monteur(s) natuurlijk niet teveel afleiden.
@GC, dat zou heel mooi zijn inderdaad, morgen maar eens even de zoekfunctie raadplegen, wie weet.
Ja inderdaad, dat eventuele roest me bij het vervangen van de ruit komt aanstaren was iets dat mijn gedachten ook even bezig heeft gehouden, we gaan het allemaal meemaken, maar natuurlijk hoop ik dat die schade mee zal vallen :yesyes:
Mjah schroevendraaiers etc, ik blijf er zeker bij staan en als het me niet zint ben ik ook zo weer weg, ik ga er vooralsnog vanuit dat het mensen zijn die weten waar ze mee bezig zijn en daar ook naar handelen.
Dat klinkt natuurlijk een beetje als een contradictie maar het eerste bezoek bij de Volvo dealer ben ik er ook bij gebleven en wat rondgekeken en met de monteurs een praatje gemaakt, mijn gevoel zei toen dat het wel goed zit en leg vanaf dat moment alleen nog de sleutels op de balie van de receptie en wens ze een prettige dag, dat vertrouwen moet Carglass ook eerst zien te winnen.
Ik bedenk me ineens dat ik de camera wel mee kan nemen, mits er foto's mogen worden gemaakt natuurlijk en ik wil de monteur(s) natuurlijk niet teveel afleiden.
@GC, dat zou heel mooi zijn inderdaad, morgen maar eens even de zoekfunctie raadplegen, wie weet.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2012 10:15 #910490
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
dat rubber krijg je niet kapot, z?ker niet als de oude ruit afgeschreven is. dan druk je gewoon met grof geweld de oude ruit eruit en 't rubber blijft dan zeker wel heel.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-07-2012 13:21 #910496
door Wouter Borsje
Nou kijk aan, dat is weer een zorg minder, dank je Anjo.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-07-2012 16:55 #910506
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
dat zou je ook kunnen doen v??r de carglass man langskomt. dan heb je nog tijd om de rubber rondom goed schoon te maken en eventuele roestplekken te behandelen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-07-2012 17:19 #910511
door Wouter Borsje
Dat zou inderdaad handig zijn ware het niet dat ik daar voordat ik naar de Carglass vestiging ga niet de mogelijkheid toe heb dat te doen.
Ik hoop dus maar dat de roestschade aan de voorruit rand/sponning mee zal vallen.
EDIT: Zou ook niet handig zijn bedenk ik me achteraf, als eenmaal de ruit eruit ligt (als ik dat al alleen voor elkaar zou krijgen), is het wel wat onprettig sturen naar Apeldoorn zonder voorruit :f
Ik hoop dus maar dat de roestschade aan de voorruit rand/sponning mee zal vallen.
EDIT: Zou ook niet handig zijn bedenk ik me achteraf, als eenmaal de ruit eruit ligt (als ik dat al alleen voor elkaar zou krijgen), is het wel wat onprettig sturen naar Apeldoorn zonder voorruit :f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2012 17:21 #910512
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Ach, en anders neem je gewoon een busje tectyl mee, als de ruit er dan uit is kun jij gauw wat tectyl in de sponning spuiten. Kan nooit kwaad.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
14-07-2012 17:41 #910514
door Wouter Borsje
Maar ehm word er op de sponning voordat ze de nieuwe ruit plaatsen geen kit aangebracht?
Ik heb verder geen idee hoe de ruit precies in/op/aan de auto bevestigd is dus ik zal het wel even ter beoordeling aan de monteur over moeten laten.
Ik heb verder geen idee hoe de ruit precies in/op/aan de auto bevestigd is dus ik zal het wel even ter beoordeling aan de monteur over moeten laten.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 18:56 #910658
door Wouter Borsje
Ondertussen ben ik ook wat verder gekomen met de trekhaak, na flink wat schuren met korrel 80 en op de meest roestige plekken met de staalborstels op de boormachine bezig geweest te zijn ziet het er nu zo uit:
Ook het typeplaatje aangepakt:
De verschillen tussen net schoongemaakt en geschuurd:
Leuk om te vermelden is misschien ook nog dat er nu zo'n 1000 foto's in dit topic staan, ik hoop dat er nog vele zullen volgen!
Komende dinsdag naar Carglass, ik ben benieuwd.
Ook het typeplaatje aangepakt:
De verschillen tussen net schoongemaakt en geschuurd:
Leuk om te vermelden is misschien ook nog dat er nu zo'n 1000 foto's in dit topic staan, ik hoop dat er nog vele zullen volgen!
Komende dinsdag naar Carglass, ik ben benieuwd.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 15:36 #910688
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Dat is een trekhaak voor een B19! Exact diezelfde hangt ook onder mijn 345 
Ik ben benieuwd of je die passend gaat krijgen...

Ik ben benieuwd of je die passend gaat krijgen...
Moderators: Mark Smeets