Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;162749 schreef : Ik bedoelde niet de deur zelf maar de deur sponning (als ik het zo goed schrijf)
De deur zelf zal ik zeker ook nog een keer doen.
Waarschijnlijk bedoel je een industri?le endoscoop (toevallig eentje van Olympus?), erg fijn als je daarover kunt beschikken, lijkt me ook wel best interessant om de holle ruimtes op die manier te kunnen inspecteren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Is anders maar goed van niet trouwens want dan had het op zijn minst van Meranti moeten zijn en het weegt nogal wat zeg.
(Net als bij een huis om de drie jaar schilderen....zie je het al voor je :rolleyes:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Een kozijn is een bouwkundig element. :+ In een auto zit het glas met een rubber in de sponning, daar zit gelukkig geen kozijn omheen... Wat zou dat een enorme dode hoeken opleveren zeg...

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vanavond mooie DAF foto's bewonderd, die coup? is toch wel een schatje!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Klushandschoenen, handig met dit wat koudere weer of bij wat ruiger werk (mijn handen liggen al open als je er maar zo'n beetje naar wijst..:rolleyes:)
Verder een mobiele hallo geen lamp voor wat licht en als bijkomend voordeel enige warmte bij het werken onder de auto:
Wiggen om onder de voorwielen te kunnen leggen:
En als laatste een tweetal assteunen die per stuk maximaal 3 ton mogen dragen:
Verder de afgelopen weken niet veel gedaan aan de auto, zo af en toe een stuk rijden om de boel weer lekker warm te stoken.
De eerste kilometers meestal met de kachel dicht (op koud), en daarna lekker het interieur warmstoken.
De vochtvreter die ik in de auto heb gezet is haast nog zo goed als droog dus met het vocht in de auto valt het nog alleszins mee, daar zullen de nieuwe rubbers vast ook hun aandeel in hebben!
Er zijn al genoeg plannen voor 2011, als eerste het afstellen van de CVT.
Nu maar afwachten tot de kou letterlijk weer uit de lucht is, volgend jaar weer volop aan de slag!
- V300 register
- Verbannen
-