Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
daarnaast werkt ML goed en getest op zichzelf, waarom zou je dat zelf gaan mengen zonder dat je een daadwerkelijk getest resultaat ervan gezien hebt?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;162658 schreef : daarnaast werkt ML goed en getest op zichzelf, waarom zou je dat zelf gaan mengen zonder dat je een daadwerkelijk getest resultaat ervan gezien hebt?
Niet enkel motorolie erin gooien natuurlijk, maar een beetje bijmengen zodat de ML wat verder "doorzakt".
Ik neem aan dat jij ook wel eens een deur uit elkaar hebt gehaald en dan kun je duidelijk zien dat alleen ML niet zo ver uitspreidt en redelijk snel "stopt" met lopen.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik zag gisteren dat er ook nog dopjes in de deurstijl zit aan zowel scharnier als slotvanger zijde, volgende klusdag daar ook maar eens flink de ML slang inhangen en volspuiten.
EDIT: zag net dat dit mijn 1900e bericht (alweer) is, op naar de 2000.yeehaa!
(zal nog wel een paar maanden overheen gaan voor het zover is)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mijns insziens is het aanmengen van ML met wat dan ook niet nodig en ja ik heb mijn deurtjes, dorpels en holle ruimtes zeer grondig geinspecteerd om te kijken of ik alles gehad heb (met een speciale camera, leuk tooltje van terberg)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
De deur zelf zal ik zeker ook nog een keer doen.
Waarschijnlijk bedoel je een industri?le endoscoop (toevallig eentje van Olympus?), erg fijn als je daarover kunt beschikken, lijkt me ook wel best interessant om de holle ruimtes op die manier te kunnen inspecteren.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb er straks een van RIGID in de gereedschapskist van de zaak liggen. Erg handig!Wouter76;162749 schreef : Waarschijnlijk bedoel je een industri?le endoscoop (toevallig eentje van Olympus?)