show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2010 22:18 #853915
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
mooie foto's!!
behalve de bovenste dan.. (scheve horizon)
behalve de bovenste dan.. (scheve horizon)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2010 23:17 #853942
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Goed bezig! Je steekt er een hoop tijd in Wouter! Zeer jaloers
Vandaag voor het eerst sinds tijden weer is echt weer wat serieus gedaan met m'n camera. Een oranje 144 met equipe op de foto gezet. Die gaan volgend jaar even 15.000 km door Zuid-Amerika rijden.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2010 10:15 #853947
door V300 register
Staat er zeker wweer super mooi op! Blachelijk harde auto dit volgens mij:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
29-11-2010 12:56 #853961
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Bedankt voor de complimenten mannen, ik ga er spontaan van blozen
Ik ben nog volop aan het oefenen met de camera, weer wat tips en trucs lezen op het internet, nog een keer het instructie boekje erbij en daarna weer een serie foto's maken waarbij ik zo veel mogelijk in praktijk breng van wat ik er weer bij heb geleerd.
Op sommige auto forums staan soms foto's waarvan ik me afvraag hoe ze het toch doen, zal nog wel even duren eer ik het ook zo kan.
Ook wil ik nog eens uit gaan kijken naar een (tweedehands) vast brandpunt lens van 50mm F1.8 zodat goede foto's onder weinig licht omstandigheden maken wat makkelijker word.
@Kevin, wat gaaf zeg, gaat dat volgend voor jaar gebeuren, en zijn jouw foto's ook ergens te bewonderen?
@Wouter N, ja nu je het zegt, de bovenste staat de auto wat schuin maar de horizon inderdaad ook iets.
Even snel een foto maken is er als het een goed plaatje moet zijn ook niet bij, er zijn best veel dingen waar je aan moet denken en dat lukt me nog niet altijd even goed.
@Jos, de auto is inderdaad nog vrij hard al zijn er best wel de nodige aandachtsplekken, zoals de achterste wielkastranden en de 'lip' onder de achter bumper.
De uitdaging zit hem er in (zoals alle 300 liefhebbers dat denk ik ervaren) om de roest waar nog niet aanwezig weg te houden d.m.v goed schoonhouden, in de wax zetten, tectyleren etc.
De wielkast randen en de rand onder de achterbumper wil ik volgend jaar gaan aanpakken voor zover mijn budget dat toelaat.
Het liefst zie ik de 340 zeker nog zijn 30e verjaardag vieren, tegen die tijd zijn we met een 300 helemaal een opvallende verschijning in het dagelijkse verkeer!
Ik ben nog volop aan het oefenen met de camera, weer wat tips en trucs lezen op het internet, nog een keer het instructie boekje erbij en daarna weer een serie foto's maken waarbij ik zo veel mogelijk in praktijk breng van wat ik er weer bij heb geleerd.
Op sommige auto forums staan soms foto's waarvan ik me afvraag hoe ze het toch doen, zal nog wel even duren eer ik het ook zo kan.
Ook wil ik nog eens uit gaan kijken naar een (tweedehands) vast brandpunt lens van 50mm F1.8 zodat goede foto's onder weinig licht omstandigheden maken wat makkelijker word.
@Kevin, wat gaaf zeg, gaat dat volgend voor jaar gebeuren, en zijn jouw foto's ook ergens te bewonderen?
@Wouter N, ja nu je het zegt, de bovenste staat de auto wat schuin maar de horizon inderdaad ook iets.
Even snel een foto maken is er als het een goed plaatje moet zijn ook niet bij, er zijn best veel dingen waar je aan moet denken en dat lukt me nog niet altijd even goed.
@Jos, de auto is inderdaad nog vrij hard al zijn er best wel de nodige aandachtsplekken, zoals de achterste wielkastranden en de 'lip' onder de achter bumper.
De uitdaging zit hem er in (zoals alle 300 liefhebbers dat denk ik ervaren) om de roest waar nog niet aanwezig weg te houden d.m.v goed schoonhouden, in de wax zetten, tectyleren etc.
De wielkast randen en de rand onder de achterbumper wil ik volgend jaar gaan aanpakken voor zover mijn budget dat toelaat.
Het liefst zie ik de 340 zeker nog zijn 30e verjaardag vieren, tegen die tijd zijn we met een 300 helemaal een opvallende verschijning in het dagelijkse verkeer!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
29-11-2010 20:22 #854004
door Wouter Borsje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2010 23:15 #854036
door V300 register
Ik zie helemaal geen auto, alleen maar 1 wit vlak!
Stop nou is met poetsen Wouter, je gaat hem nog is kwijt raken als het eens goed gaat doorsneeuwen! :groovy::y:yeehaa!roflmao
Stop nou is met poetsen Wouter, je gaat hem nog is kwijt raken als het eens goed gaat doorsneeuwen! :groovy::y:yeehaa!roflmao
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-11-2010 10:41 #854046
door Wouter Borsje
Hahahaha ja dat zou toch wat zijn zeg, dat je je eigen auto niet meer terug kan vinden nadat het de hele nacht heeft doorgesneeuwd; ehhh hij stond hier ergens...toch? :wtf2:

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2010 13:00 #854051
door V300 register
Wat ga je allemaal tectyleren Wouter?? Moet zelf de achterklep eens goed volspuiten maar dan moet ze wel een tijdje open staan zodat het ook goed bovenin komt.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-11-2010 14:59 #854054
door Wouter Borsje
Voor nu alleen even de dorpels, ander delen van de auto komen later nog.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-12-2010 17:03 #854118
door V300 register
Ok?! Waar heb jij trouwens je sensor van de buitentemperatuurmeter zitten??
Moderators: Mark Smeets