anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Mark Smeets
- Moderator
-
En dat is dus precies de reden waarom ik het niet met mijn eigen auto wil doen.AvdAkker;90717 schreef : niet alleen dat, en je stuurdelen ook daargelaten (stuur/fuseekogels/ voorwiellagers slijten ook nogal wat harder als bij normaal straatgebruik)
Als er ooit een driftcursus komt, dan graag inclusief auto

Maar genoeg topic vervuiling bij Anjo (dit onderwerp kwam hier al eens voor :f) Terug naar het rode monster!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en tsjah, als we ontopic gaan heb ik weinig te vertellen, de rode rijd op 't moment ff niet, carb zit weer in elkaar uiteraard maar het verdelerkap/rotor/bougiecombinatietje heeft de blauwe even geleased.
morgen komen de parts voor de blauwe, dan kan dat weer terug op de rode. dan kloppen de onderhoudsintervallen ook nog een beetje:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
met de blauwe ben ik iig met de tunnelaankleding aan de gang geweest, ziet er nu weer origineel uit maar dan als handbak. en ook heb ik ff de vario-pook stekker doorgemeten en omgebouwd om met de achteruitrijlichtschakelaar van de handbak om te gaan. achteruitrijlichten werken nu ook weer prima.
ook heeft de blauwe een servicebeurtje gekregen en loopt nu al helemaal als een zonnetje:) maar t?ch gaat de carb er binnenkort even aan geloven. de acceleratiesproeier zit iig los heb ik geconstateerd, een keertje reviseren en goed schoonmaken is uberhaupt nooit weg. waarschijnlijk doe ik dit tijdens het swappen naar de motorruimte van de rode, wanneer de motor ook een nieuw likje verf krijgt en wat andere goodies, ook dat is aardig binnenkort als alles goed loopt. morgen in de vroege ochtend nog wel even kleppen na-stellen, ik heb er voor m'n gehoor een paar net ietsjes te strak gezet..
helaas ben ik (weer) door m'n carb revisiekitjes heen.. wordt weer bestellen:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;90801 schreef : helaas ben ik (weer) door m'n carb revisiekitjes heen.. wordt weer bestellen:)
et voila, 3 stuks besteld.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
helaas nog geen nader bericht over de intercooler, daar zit ik nu inmiddels toch echt wel op te wachten:(
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-