anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dat is best snel. Dat wordt hard werken in maart! We zullen je topic goed in de gaten houden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;88097 schreef : valt mee, om hem in principe rijdend te maken ben ik zo klaar, het feit dat ik de intercooler aanpas en het een en ander omgooi in de motorruimte enzo wordt een tijdvretertje. ik ga het ook zeker weten niet overhaasten, dat is later alleen maar zonde.
Precies!
Gewoon lekker op je gemak wat prullen en streven naar perfectie!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ach ik zie wel, weet nog niet hoe ik het wil hebben. dat kan ik pas beoordelen als de motor erin ligt en de turbo en carb op aansluiting met de intercooler wacht, en hoe ik de overige leidingen van koelsysteem/vacuumsysteem/brandstof/elektra en de hele overige zooi wil laten lopen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het kenteken heeft 'ie vervolgens op de voorbalk geschroefd ('t is een MKII).
M'n vorige 343 had een gat geslepen in de frontplaat naast de radiateur voor een intercooler. Misschien ideetjes voor jouw 340?
Het was en is voor de APK allemaal geen enkel probleem, ze vonden dat grote gat wel geinig.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;88176 schreef : M'n vorige 343 had een gat geslepen in de frontplaat naast de radiateur voor een intercooler. Misschien ideetjes voor jouw 340?
Dat heeft zijn 340 al, 343 en 340 oud type hebben een veel smallere radiateur

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee in m'n hoofd heb ik het al precies zoals ik het wil hebben. en zoals ik al vaker gezegd heb, ik ga echt niet voor de makkelijke en risicovolle optie, als de mooie/technisch perfecte oplossing iets meer werk is:) er gaan straks nog best wel wat uurtjes in dat voorkantje zitten.
ik kan alleen maar zeggen, wacht maar af. ik weet precies hoe ik ze ga plaatsen en hoe het pijp en slangenwerk ongeveer gaat lopen, zodat het er strak uit ziet, en niet verrot kan gaan. komt helemaal goed:)
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Anjo, als het goed is is je sleutel binnen geloof ik. Alleen Pa zit al 2 dagen ziek thuis dus ik weet het niet. Zie je sowieso volgende week zondag wel.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-