anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bovendien, leuke lichtshow in 't donker..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
D?t dan weer wel...AvdAkker;82363 schreef : bovendien, leuke lichtshow in 't donker..

- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;82363 schreef : een volledig open rvs uitlaat achter een turbo klinkt eerder heel rally achtig:D
bovendien, leuke lichtshow in 't donker..
Och, flow-trough dempers zijn een goed alternatief. Wel demping van het geluid, niet van de airflow... rijdt heerlijk en ik ben blij zat ze toch wel wat stiller worden na een tijdje. (al heb ik, om de herrie wat te dempen al een 2.25" demper op een 2.5" uitlaat laten zetten)
Kost wat, maar dan heb je ook iets dat perfect past bij de motor en body. (het is dat de eps uitlaat incl btw en montage 'maar' 400 gulden duurder was dan de officiele excl btw en montage)
Oh, kleinigheidje, dit was hun eerste 4WD celica die ze hadden, ietwat verkeerd ingeschat, ze werden daarna meteen 50% duurder... ruim 7 uur bezig geweest ipv de geschatte 4 uur

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik kies er alleen voor om de uitlaat niet uit te besteden maar het zelf te doen, ik hecht het rvs onder de auto, haal hem volledig los en laat hem dan aflassen door m'n pa met tig. een beetje hechten en mig/elektrodelassen kan ik wel, maar om rvs met tig te lassen moet ik nog flink wat oefenen, net als plaatwerklassen:+
qua kosten kom ik dan alsnog aardig ver boven het bedrag van een nieuwe std uitlaat voor onder een 340, en dan maak ik hem nog zelf ook..
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:grr3::grr::flame::grr::grr3::grr::flame::grr3::grr::flame:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-