anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de auto word in gesloten kring opgebouwd, en zal gelijk 80% van het optiepakket wat ik wil direct krijgen, de rest kan ik hier voor de deur makkelijk doen. tussendoor kan ik mooi de rode blijven rijden, de ideale oplossing dus! al m'n vrije tijd gaat er straks in. begin 2009 ga ik standaard 3 avonden in de week overwerken om het budget nog wat meer te rekken.
@ jeroen, ik wist wel dat je het wijs zou vinden:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Duidelijk geen last van de reccessie dus!AvdAkker;79722 schreef : begin 2009 ga ik standaard 3 avonden in de week overwerken om het budget nog wat meer te rekken.
Pap heeft vandaag de laatste gemaakt voor dit jaar! De eerst volgende keer dat hij weer moet gaan werken is pas 5 januari!:crazy2:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ben ook bezig met een interne sollicitatie van de eindfase bij de opbouw (korte omschrijving: chassis krijgen>afbouwen>motor erinhangen en aansluiten>cabine erop en aansluiten>afvullen>testen>proefrijden)
naar de eindcontrole; het compleet nalopen van de voertuigen volgens keuringsregels, afvullen van de evt airco, stukje storingsdienst, proefrijden en klantgereed maken. klantbegeleiding en service etc. etc..
ook zit er een dubbele opslag aan te komen, 1 omdat ik dit jaar "een uitstekende werkinzet en kwaliteit neergezet heb" en 1 omdat ik eind januari weer een jaartje ouder word:D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
en niet alleen op je werk lijkt me!AvdAkker;79730 schreef : ook zit er een dubbele opslag aan te komen, 1 omdat ik dit jaar "een uitstekende werkinzet en kwaliteit neergezet heb"

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
gevolg is dat men nu overweegt om iedereen (totaal 5 afbouw plekken) te "herscholen" om net zo te gaan werken als ik, gezien het feit dat we volgend jaar wel wat minder gaan bouwen zal de werkproductiviteit stijgen, het voertuigaantal dalen, en de kwaliteit van de voertuigen als een raket stijgen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:S
:y::yesyes:
Top! Ik ben benieuwd!!
- V300 register
- Verbannen
-
Als zin om te gaan kijken volgende week naar het turbootje?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-