show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:20 #743706 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
ik wil een 300 helemaal verbouwen volgens bovenstaande, en eerst was de rode daar kandidaat voor, tot m'n pa voorstelde om een andere te nemen en die helemaal te verbouwen, ik ga iig met dit klimaat niet bij terberg spuiten, ik wacht wel tot de temperaturen weer 20+ graden zijn. zoals gezegd, voorlopig naast onderhoud en een andere voorwielophanging geen mod's aan de rode. hij is dan weer 100% veilig en daar doe ik het voorlopig voor. wel moet ik nog een aantal andere dingen voorbereiden, zoals een setje elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels.

de auto word in gesloten kring opgebouwd, en zal gelijk 80% van het optiepakket wat ik wil direct krijgen, de rest kan ik hier voor de deur makkelijk doen. tussendoor kan ik mooi de rode blijven rijden, de ideale oplossing dus! al m'n vrije tijd gaat er straks in. begin 2009 ga ik standaard 3 avonden in de week overwerken om het budget nog wat meer te rekken.

@ jeroen, ik wist wel dat je het wijs zou vinden:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-12-2008 23:25 #743709 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989

AvdAkker;79722 schreef : begin 2009 ga ik standaard 3 avonden in de week overwerken om het budget nog wat meer te rekken.

Duidelijk geen last van de reccessie dus!
Pap heeft vandaag de laatste gemaakt voor dit jaar! De eerst volgende keer dat hij weer moet gaan werken is pas 5 januari!:crazy2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:28 #743714 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
terberg heeft een orderportefuiille tot medio mei op zak, een goede 400 voertuigen. op die 400 moet ik me aardig uit kunnen leven dacht ik zo.

ben ook bezig met een interne sollicitatie van de eindfase bij de opbouw (korte omschrijving: chassis krijgen>afbouwen>motor erinhangen en aansluiten>cabine erop en aansluiten>afvullen>testen>proefrijden)

naar de eindcontrole; het compleet nalopen van de voertuigen volgens keuringsregels, afvullen van de evt airco, stukje storingsdienst, proefrijden en klantgereed maken. klantbegeleiding en service etc. etc..

ook zit er een dubbele opslag aan te komen, 1 omdat ik dit jaar "een uitstekende werkinzet en kwaliteit neergezet heb" en 1 omdat ik eind januari weer een jaartje ouder word:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:31 #743715 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989

AvdAkker;79730 schreef : ook zit er een dubbele opslag aan te komen, 1 omdat ik dit jaar "een uitstekende werkinzet en kwaliteit neergezet heb"

en niet alleen op je werk lijkt me! :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:37 #743717 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
ja het is best een grappig verhaal. ik werk nu in m'n eentje en bouw op het moment voorlopig enkel de zware terminal trekkers (rt382) ik doe 1 tot 1,5e trekker in de week, en ben nu net begonnen aan eentje met een hydraulisch verschuifbare cabine, die gaat nog even wat langer duren dus.. de chef klaagt dat ik er wel eens een uurtje langer over doe om n?t even het bundeltje beter te laten lopen, of overleg heb met de andere fases over wijzigingen en verbeteringen. het resultaat daarvan mag er zijn, de laatste 20 voertuigen, incl die met de stagelopertjes hadden de minste mankement/punten en hebben in totaal de verloren productie uren ruimschoots goedgemaakt bij de eindcontrole.

gevolg is dat men nu overweegt om iedereen (totaal 5 afbouw plekken) te "herscholen" om net zo te gaan werken als ik, gezien het feit dat we volgend jaar wel wat minder gaan bouwen zal de werkproductiviteit stijgen, het voertuigaantal dalen, en de kwaliteit van de voertuigen als een raket stijgen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:41 #743718 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Dat lijkt me inderdaad wel iets van 50 cent per uur meer waard... :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:45 #743719 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Mooi resultaat Anjo. Geld is niet zo belangrijk in deze. Prestige en werkvoldoening lijkt me het hoogste goed. Wellicht in de toekomst een baan als (meewerkend) teamleider. Volgens mij kun je dat ook wel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2008 20:03 #743780 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
:wtf::wtf::eek:

:S







:y::yesyes:


Top! Ik ben benieuwd!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-12-2008 12:32 #743963 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
En nu terug naar de Volvo 340 1.4 (toekomstig) T.

Als zin om te gaan kijken volgende week naar het turbootje?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-12-2008 17:15 #744006 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
wat dag jij dan:D loopt ie al?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD