anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee ff zonder dollen, ik ben me uiterst bewust van de wegsituatie, mbt overig verkeer/voetgangers/fietsers (bij rotondes met fietspaden drift ik niet) polizei en wegdek. het was echter zo dat deze rotonde opgenomen is in een traject van een stuk of 10 van die dingen, en nog bijna allemaal 2baans ook, elke keer dat je zo'n ding driftend rond neemt krijg je een adrenaline rush en een kick van jewelste! meestal laat ik deze rotonde wat driften betreft links liggen, maar wilde het vandaag toch een keer proberen. had ik niet moeten doen dus.
mbt nieuwe voorwielophanging valt het complete subframe en alle aanbouwdelen hieronder, de klap is doorgekomen in het subframe want de pook stond heel even half uit de D te ratelen (achterste motorsteunen!) gezien de aanvaring met baksteen vorig jaar september stond het al op de planning om dit een keer aan te pakken, maar nu ik links en rechtsvoor verbogen spoorstangophangpunten heb neem ik geen extra risico's en wil ik een andere complete voorwielophanging waarvan ik alle kogels,lagers e.d. van vervang en het frame een nieuw likje verf geef. afhankelijk van de verkrijgbaarheid van verlagingsveren en std schokdempers zal ik die gelijk mee vervangen en anders komt dat later maar een keer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Bedoel het ook wel ergens serieus hoor!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zo'n slipcursus is allang niets meer voor mij:halo: dan moet je je auto weer onder controle brengen, ik heb het liefste zo vaak mogelijk spinnende achterwielen en een mooie rookontwikkeling:w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;78739 schreef : was even aan het spelen en op een rotonde waar ik meestal niet drift omdat deze rotonde net na de shell is (en er ligt dan ook in een gedeelte van de bocht vaak een hoop diesel op het asfalt van vrachtwagens) ging het mis.
Die rotonde in de Baronieweg bij de Hoge Biezen of die rotonde in de Provincialeweg bij dat industrieterrein? Die eerste rotonde is niet echt handig om te driften (politiebureau zit er ook vlakbij in de buurt).

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Stefan;78787 schreef : Die rotonde in de Baronieweg bij de Hoge Biezen of die rotonde in de Provincialeweg bij dat industrieterrein? Die eerste rotonde is niet echt handig om te driften (politiebureau zit er ook vlakbij in de buurt).
naast arie molenaar als je buitenom gaat dus:f
zie de middelste foto, de spoorstang is wederom weer een stuk naar achteren geslagen.. heb even een ander wieltje erop gezet en het stuur recht gezet, auto trekt nog wel aardig naar rechts maar dat was te verwachten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de zeldzame naafkapjes, dat zijn die kleintjes (cm of 4) die je tegenkomt op het middengat van de meeste lichtmetalen velgen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dat krijg je er van:)
Zie ik nu goed op de laatste foto dat je een ei op je band hebt?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
reactie pa:
ja uuh, kan ik maandag nog rijden met dat ding?
reactie ma:
jochie toch, hoe krijg je het voor elkaar!

- Laurens Post
- Nieuw lid
-